Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"@Raver oké dan stop ik met Diazepam, ik las dat er pas na 4 weken een verslaving kon komen. ik neem aan dat ik hier nu geen verslaving aan heb overgehouden, 8 dagen in de avond 10MG geslikt. ik zit nu op 2,8 ML ik merk dat ik het soms echt moeilijk heb dan ben ik net een levenloze zombie ben heel onrustig en dan 2 dosissen later gaat t weer goed ik neem aan dat dat komt omdat je lager gaat ben vandaag weer 0,2 omlaag gegaan. @Spyro weet jij misschien waarom de phenibut totaal niet aansloeg bij mij heb 5 gram op en ik voelde letterlijk niks terwijl ik ongeveer 1,5 jaar geleden hier zo makkelijk van mijn GHB verslaving kwam hoop echt dat het afbouwen gaat werken ben nu van 5ML naar 2,8 ML gegaan"
"@Raver @Spyro Ik merk soms dat ik super onrustig ben niks is dan leuk staan is kut zitten is kut wil met niemand praten durf niet naar buiten trillingen in m’n gezicht etc kan je soms iets meer nemen en daarna weer je dosis waarop je zat of is dat een no go en wanneer ga je jezelf weer “normaal” voelen"
"@Raver oke top thanks voor de info ik heb 8 dagen 10MG dia genomen dus die laat ik achterwege nu, voel me nu in principe wel goed morgen weer 0,2 of 0,4 omlaag ff kijken hoe ik me voel, houd het hier wel up to date"
"Goedemorgen, Ik ben ongeveer 3/4 maanden verslaafd aan GHB. Ik doet die 24/7 strikt elke 2 uur. Ik heb het weten af te bouwen naar 3ML per 2 uur ( ik kwam van 5ML) Nu deed ik 2 jaar geleden de laatste 3ML opvangen met phenibut Ik heb dit gister ingenomen in totaal 5 gram maar ik voelde er LETTERLIJK NIKS van Ik vond dit zo raar, ik snap niet hoe ik er gewoon niks van kon voelen, ik ben na 8 uur geen G meer te nemen toch maar weer ging nemen omdat ik steeds warriger werd en het niet goed ging. Weet iemand hoe dit kan komen, en wat is nu de beste aanpak verder? Gewoon geen phenibut doen en elke dag met 0.2 ML verlagen? @Spyro heb jij misschien nog tips?"
"@Raver bedankt voor je reactie, huisarts weet ervan maar ik moet 12 weken wachten tot ik in behandeling kan, dat duurt me te lang ik heb alleen gister phenibut gedaan maar vond het zo ontzettend raar dat ik er niks van voelde vorige keer lukte het me daarmee met 3 dagen en toen was alles goed ik ben nu denk 2 maanden echt 24/7 aan ge GHB en doe de laatste 8 dagen in de nacht 10MG diazepam, ik neem strikt elke 2 uur een dosis en slaap ook prima Kan ik die diazepam blijven nemen en voor hoe lang? En wanneer kan ik stoppen met de GHB ben t aardig zat aan t raken namelijk"
"@Raver weet jij hoe lang het duurt voor je weer helemaal jezelf bent dus niet z’n ongemakkelijk gevoel en weer een beetje positief bent en kan lachen nadat je gestopt bent met G ik zit nu stabiel op 2,4ML maar vroeg me af wanneer je als je stopt dat je weer je oude zelf bent en gewoon weer zin in dingen hebt"
"@Raver zeker waar, ben al blij dat ik van 5ML naar 2,4 ben hoop binnen een week op 0 te zitten tot nu gaat t prima"
"@Raver ik heb de wekker om de 2 uur en neem dan telkens 2,4 ML en overdag bouw ik met 0.2 of 0.4 af en in de nacht houd ik het stabiel"
"@Raver elke 24 bouw ik 0,2 of 0,4 ML af"