Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"kiekert zei: LOl. Dat je je monitor nog kon lezen joh. Dat lukt mij normaal nooit Klik om te vergroten... Zelfde probleem hier"
"TrippyShit zei: Ik vind het hele gebeuren dat je in zo'n rare houding gaat liggen achterlijk. Dus iedereen die het probeerd vind ik achterlijk en mensen die het geweldig of gewoon leuk vinden vind ik nog achterlijker.. Waarom zou je ingodsnaam zou gaan liggen als je pillen of hebt Gedraag je is Klik om te vergroten... Omdat dat misschien fijn is Waarom hebben mensen seks in allerlei verschillende houdingen? Juist, omdat dat fijn is.."
"Haha waarom niet.. Wat maakt het jou uit, als mensen dat toch fijn vinden om te doen. (die zogenaamde downsyndroom houding)"
"Miss J zei: Moes-4 zei: Naar zo'n 3D movie gaan in de bios! Klik om te vergroten... haha ja dat lijkt me ook wel wat! Jammer genoeg zijn die hier niet in de buurt... Klik om te vergroten... Moet je in Tilburg zijn, de nieuwe Euroscoop"
"Miss J zei: Dat is 265 km. vanaf hier dus dat wordt hem niet :P Maar jij hebt het al wel gedaan dus? Vooral heel veel "wow"-momenten zeker? Of ook enge stukjes? :P Klik om te vergroten... Dat is inderdaad wel een eindje ja :P Het is heel euforisch, alles is idd "wow" en mooi Je krijgt er wel meer hallucinaties van, maar daar hou ik erg van Xx"
"Blauwe Mitsu's Bijna weer... Vrijdag lekker rustig in het bos, en zaterdagavond lekker op loos! strak staan"
"Worstenjongen zei: Hmmm ik heb nog nooit een goed pilletje gehad volgens mij Klik om te vergroten... Stop er een paar Mitsu's in dan ga je altijd goed"
"Safaarii zei: Nieuwe favoriet, blauwe mitsu's. Klik om te vergroten..."
"Echt geweldig, heb fietsen voorbij zien komen zonder iemand erop en iedereen had een zonnebril op. Midden in de nacht om een uurtje of 4. En ik heb ook nog op Hawaï gezeten. I'm loving it. Klik om te vergroten... Haha geweldig, ik zie ook altijd de meest heerlijke dingen met Mitsu's, Mensen op foto's die zwaaien, de maan die in een zwart gat valt (en daar dan uren naar blijven kijken), letters die weglopen"
"ExceptionalInsight zei: Ik praat trouwens nuchter ook regelmatig met mezelf, soms ook hardop. Volgens mij heb ik meer reden me zorgen te maken dan jij (: Klik om te vergroten... Dat heb ik ook vaak hoor, misschien moet ik me ook maar zorgen gaan maken"