Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"jooo, het is hoogstwaarschijnlijk een samenhang van meerdere factoren. ik heb het zelf ook wel eens gehad, maar heb die welbekende euforie bij xtc vaker wel dan niet gehad. ten eerste, zoals je zelf vermoedde, heeft het constante denken aan de de drugs die je neemt heel veel invloed op je high. ik merk dit met elke stof die ik ooit gebruikt heb (vooral hallucinogenen) Daarbij was je op een festival/feestje, dit haalt voor mij ook een groot deel van mn euforie snel weg. Mijn (zelfbedachte, op basis van observaties) theorie hierbij is; op een feestje vang je zoveel prikkelingen op, harde muziek, flitsende lichten, lieve mensen, mooie meisjes, etc. Er is dus een constante bron van afleiding. Je geeft je bewustzijn niet de ruimte elk aspect van de stof te voelen. Probeer een keer met je beste maten, gewoon rustig met een groepje van 4/5 man wat xtc thuis te gebruiken. Ik heb tot nu toe alle keren dat ik het stofje op deze manier gebruikte echt een hele bijzondere nacht gehad. Vrienden worden broers, er is geen schaamte/taboe meer. Er ontstaan enorm goede gesprekken en die "euforie" blijft (in mijn geval) veel langer hangen. hoop dat je er wat aan hebt"