Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Dag iedereen! Ik wilde eens een post plaatsen over 3mmc. Toen ik het voor de eerste keer ging gebruiken kon ik er weinig (positieve) berichten over vinden en het viel me op dat het vooral gesnoven werd. Hierdoor was ik nogal pessimistisch en dacht ik eigenlijk dat het een totale flop zou worden. Integendeel! Ik heb in de zomer van 2014 voor het eerst drugs gebruikt. Mijn eerste keer XTC was super, maar sinds ik 3mmc heb gedaan heb ik een nieuwe favoriet. Ik heb bij een smartshop in mijn stad de capsules gehaald. Dit zijn capsules met poeder, dus doseren leek mij niet echt mogelijk. Ik ben dus begonnen met één capsule. Het duurde ongeveer 20 minuten voordat ik het langzaam begon te voelen. In tegenstelling tot X, dat klapt er bij mij altijd keihard in. Lampen werden steeds mooier, mijn hele lichaam tintelde en muziek klonk nog nooit zo goed. Ik heb constant een pretbek gehad en alles was zo leuk. Na ongeveer 2 uur wilde ik toch graag nog een. En het mooie was, in tegenstelling tot XTC, dat ik totaal geen ups of downs heb gehad. Ik heb de hele avond (en ochtend tot een uurtje of 12 's middags :P) heerlijk geleidelijk gespaced! En daar waar iedereen om mij heen grote pupillen had en de kaken hard heen en weer gingen, liep ik er aardig 'normaal' bij (dit heb ik af en toe gechecked bij mensen, ookal zou het me op dat moment zelf niks geboeid hebben). Ik heb er in totaal 4 gehad met steeds 2 á 3 uur ertussen. Ach, het was oud en nieuw, dan mag dat wel eens Ik heb de hele tijd ontzettend veel energie gehad. Ik wilde niet stilstaan en heb dus alleen maar gedanst en oh, wat hield ik van iedereen. Ik heb nog nooit met zoveel mensen gekletst en ik heb een super leuke tijd gehad. En, dit is misschien nog wel het grootste voordeel aan zo'n geweldige drug, totaal geen kater de dagen erna! Ik was de volgende dagen gewoon weer fit. Maaaaaar.. Er waren ook 'nadelen'. Ik vond ze vergeleken met XTC niet heel veel voorstellen, maar ze waren er wel: -klamme handjes. Constant warm en toch wel veel gezweet. -kaakspierpijn. Ookal schaatsten mijn kaken niet constant, ik duwde wel veel mijn kaken op elkaar. Als ik 3mmc met XTC vergelijk vind ik ze eigenlijk heel veel op elkaar lijken. 3mmc lijkt dan wel een beetje de biologische variant van X met veel minder bijwerkingen. Ik raad iedereen aan om dit eens te proberen. Ik heb trouwens ook nog een paar vragen. Ik ben dus zoals je wel kan zien absoluut geen expert op het gebied van drugs. Doe het bijna nooit, maar ben wel benieuwd naar de werking. Wat zit er in X dat in 3mmc niet zit? Men zegt daarnaast dat X het leukste is. Ik wil namelijk ool niet halucineren ofzo. Zijn jullie het er dan mee eens of is er nog een leuke aanrader? XOXO"
"Iedereen heel erg bedankt voor de leuke en leerzame reacties Fool zei: Daarnaast vindt ik 3-mmc een 'MDMA-light met minder bijwerkingen noemen' een beetje riskant. Klik om te vergroten... Ik denk dat ik het trouwens een beetje verkeerd heb geformuleerd wat betreft de bijwerkingen. Ik bedoelde met 'minder bijwerkingen' namelijk vooral dat het ik er minder spacend uitzag dan bij X (weet het even niet anders te noemen, haha) en dat de kater minder is. Ik ben daarentegen best geschrokken van de bijwerken die lichamelijk kunnen opspelen. Geeft maar weer aan dat ook met 3mmc verstandig omgegaan dient te worden :P Digitalism zei: Klinkt goed. (: Jammer dat je de dosis niet weet. Ik ben erg nieuwsgierig hoeveel milligram er in zo'n capsule zit. Zou voor jezelf trouwens ook wel nuttig zijn als je dat te weten komt. Mocht je die capsules niet meer kunnen bemachtigen, dan weet je hoeveel poeder je eventueel nodig hebt. Klik om te vergroten... Ik heb inderdaad geen idee hoeveel miligram zo'n capsule bevat. Als ik de volgende keer weer eens ga halen zal ik er naar vragen. Heb je het toen trouwens gesnoven? Uit de trip reports van mensen die het hadden gesnoven kreeg ik sowieso het idee dat de werking minder intens was. Leuk om te horen dat mijn report je er toch wel weer nieuwschierig heeft gemaakt en ik ben zeker van plan om in de toekomst eens iets anders te proberen zoals 4mmc en 4fp. Daar hoor ik inderdaad wel goede dingen over! XOXO"
"Thee zei: Rare vraag misschien maar waar kun je 3mmc krijgen? En snuif je het net als coke of neem je het als pilletje in? Klik om te vergroten... Zoals ik al in mijn tripreport beschreef kon ik het gewoon in een smartshop halen, maar ik weet niet of dat overal zo is en of dat is uberhaupt is toegestaan. Blijkbaar kun je het vaak in poedervorm krijgen, maar ik zou adviseren om het te slikken. Uit de tripreports die ik heb gelezen lijkt het snuiven wel sneller te werken en geeft het even een high, maar is het niet zo effectief en geeft het ook niet de effecten die het geeft als je het slikt. Die van mij zaten al in een capsule. Geen idee of die smartshop dat dan zelf doet of ze ook zo aangeleverd krijgt. Ik ben trouwens heel benieuwd naar jullie ervaringen, dus laat die hier gerust achter! Xoxo"