Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Paddo's een dag na xtc kan best hoor. heb het ook gedaan en daar is niks mis mee. het waren goeie pillen en goeie pado's en heb de hele tijd gewoon lekker gedraaid dus ik zeg, gewoon doen! mocht het bij jou anders zijn merk je het vanzelf, toch.."
"dat is waar. maja het meeste zit toch tussen de oren je moet er gewoon niet te veel bij stilstaan volgens mij. toen ik het had gedaan had ik er niet eens over nagedacht. is misschien ook niet al te best maar toch, heb er echt geen slechte ervaringen aan over gehouden. en mocht je het nou echt niet naar je zin hebben of te hard gaan zorg dan dat je iets van dextro energie ( als je het zo schrijft) hebt of iet anders waar veel suiker in zit. dit gaat het effect tegen."