Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Wij : ik vrouw 44 78 kg 1,71 mtr, mijn vriend man 43 70 kg 1,93 mtr .. gebruikt "Purple Flow " Wat een super spul is dat .. althans voor mij .. Een half uurtje na inname (door een glas cola gegooid) begonnen de tintelingen in armen en benen. Me vriend keek me met grote ogen aan want ik honderduit aan t vertellen over de dag van vandaag. Alleen t verschil nu was dat ik alles eruit ratelde terwijl normaal rustig praat. Wij hadden ons avondje zonder de kinderen, dat is om de vrijdag en dan is t ook maar hopen dat geen van beide een middag dienst heeft. Nu was dit bij ons wel t geval, ik ging lekker shoppen met een vriendin en me vriend moest werken tot 22:00. Maar daarna .. was t feest .. nadat ik heel erg praterig was werd ik een half uurtje later steeds handtastelijk, begon met kriebelen over zn handen armen nek en rug .. Toen ben ik op gesprongen .. "Ik ga een sigaretje roken en dan gaan we richting bov3n" .. nou als een man lammetje achter me aan .. Me vriend wist even niet waar ie t had. Een dominante vrouw vind hij wel wat en dat ben ik eigeijk helemaal niet .. dus ja wij hebben zeker wel een nacht van ons leven gehad. En ik was vanavond de enige die de flow gebruikt heeft omdat me vriend morgen al een pil neemt naar een feestje. Ja gek zullen wij als beginners maar niet doen. Echt alle remmingen waren weg .. ik zei alles en ik deed alles waar ik zin in had, niets tegen me zin .. verder heeft me vriend wel eens naar mijn fantasieën gevraagd .. En die wist ik niet vertelde ik m altijd .. En dat was ook zo dacht ik .. nou er is een waslijst uitgekomen .. Wij kunnen onze lol nog op. Kan t heel veel kwaad als ik voor een keer morgen nog zo'n buisje neem voor dat feestje .. ik had me glas al leeg toen hij met dat feest kwam Tot zover mijn eerste ervaring met Purple Flow .. de Green heb ik tijdje terug al eens gehad maar die hakte er veel meer in dan de Purple, en met de Green kon ik slapen .. met de Purple niet .. is geen punt ik vermaak me wel tot 730 en dan de auto in orde moet maken voor t werk"
"Nee komt niet uit een smartshop .. mdma shotje .. paars of groen .. beide t zelfde alleen paars is de mildere variant .. ik vond t top spul .. waar ik me spullen haal heeft toen eens 2 buisjes bij een gedaan om t uit te proberen en dat was toen goed bevallen .. maar daar waren de groene nu de paarse geprobeerd .. Eens in de zoveel 6 a 7 weken hebben wij 1 avondje zonder kids .. En dan is t echt onze avond en even t gelazer van het dagelijkse leven naast ons neerleggen, even niet denken aan t gezever maar echt lekker gezellig samen zijn, en aangezien ik best erg terughoudend en verlegen kan zijn is het wel eens lekker om eens in de zoveel tijd geen remmingen te hebben ... En toch nog zo helder blijven dat er geen dingen gebeuren .. ben er niet padje af van .. En de volgende dag nergen last van, ben zo fris als een hoentje .. heb toch nog even geslapen vanmorgen en vanavond ga ik nog eventjes plat voordat we naar dat feestje gaan .. ik eet altijd gezond en alle soorten fruit in huis en drink verder alleen maar water. Tot op heden altijd in een thuissetting gedaan .. althans ik .. mijn vriend heeft wel wat meer ervaring op dit gebied .. maar die neemt toch liever een X .. En er gaan 2 vriendinnen mee die niets gebruiken maar wel weten dat wij war gebruiken en die letten dus op en rijden ook vanavond."
"Dat was dan ook mijn vraag of dat erg zou zijn .. dus dan beter van niet"
"Van degene van wie ik t heb gaf deze beschrijving: "Green flow is een buisje met mdma en 2 soorten amfetaminen" "Flow; geeft een euforische sfeer en daarvan ga je elkaar heel erg leuk vinden. En dat is een soort xtc maar dan iets meer passie erbij" Voor mij werkt dit fantastisch. Heb t gisteren toch maar niet genomen en hou t alleen voor die zeldzame momenten die we hebben een alleen voor thuis. Eenmaal op dat feest was ik blij niets genomen te hebben, volgens mij zou ik geen geworden zijn met die hitte, lichten en herrie."