Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Je hebt er weer een goed verhaal van weten te breien!!! Ik heb nog eens zitten nadenken over mijn eigen tripje die avond/nacht (ik ben de vriendin in dit report, die aan de andere kant van de kamer antwoord gaf op een vraag die ik niet had kunnen horen). Ik bedenk mezelf dat ik dingen gedaan heb die ik normaal niet in mijn hoofd zou halen...donkere gangen (ik die normaal overal eerst alle lichten aandoet) op gaan, met van die portretten uit het jaar kruik die er in een gemoedstoestand als deze best eng uitzien en de meest wonderlijke vormen aannemen. Afdalen naar een donkere kelder met een kaarsje omhuld met rood glas, die ervoor zorgde dat ik dacht dat ik in een soort van sprookjeswereld terecht gekomen was, en op de terugweg naar boven de trap kwijt was...In mijn gedachten heb ik 10 minuten staan nadenken hoe ik toch in godsnaam weer naar boven moest komen, totdat iemand mij een helpende hand bood en de trap weer in vol oornaat daar stond waar die hoorde. We hebben samen weer een wonderlijke trip gehad"