Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Dag mensen allemaal, ik kom uit België en ben geboren in 1982, ik was dus in het jaar 2000 18j. Veel gefeest en ook de speed van toen leren kennen! En zoals velen zeggen uit die periode dat de speed toen wat anders was dan die van nu! Ik kwam met 1gr toen wel 3dagen toe, omdat de kwaliteit toen echt veeeeel beter was. Ben lange tijd clean geweest en in 2017 terug mee begonnen, maar de kwaliteit is tot op de dag van vandaag der echt op achteruit gegaan! Ik vraag mij al jaren af hoe dat komt, ik lees regelmatig da mensen zeggen dat het met de tolerantie of gewenning te maken heeft. Sommige schrijven dat de kwaliteit hetzelfde is gebleven. Nu, ik ga niet bij elke reactie dat ik lees gaan kijken hoe oud de persoon is die zijn mening gepost heeft! Iemand die geboren is in 2003 is nu 20j. Dus die persoon kan echt niet weten hoe krachtig de speed in mijn jaren was. Als voorbeeld, voor wie er interesse in heeft, ipv naar de muziek te luisteren, kijk gewoon eens naar de mensen in het volgende filmpje Da is een beeld van fuivende gabbers, kijk eens naar hun ogen die groot staan en naar de kauwbewegingen die men toen niet onder controle kon houden omdat de kwaliteit toen echt Vééél beter was! Kijk naar de jeugd van nu in de discotheken of weet ik waar nog, een discotheek vol mensen met supergrote ogen en monden die niet stil staan. Da zie je anno 2023 toch niet meer!!!??En ik weet dat er nog veel mensen zijn deze tijden die amfetamine gebruiken hoor maar van de pep van nu staan je ogen niet wijd open dat je enkel het wit ziet en kun je je mond wel stil houden!! Ik wil maar zeggen tegen speedgebruikers die de pep van toen niet ervaren hebben, Neem het maar aan van mij en mijn generatie genoten . De kwaliteit is gewoon rommel nu! Zelf weet ik niet hoe dat komt. Ik zou het natuurlijk graag weten, maar ik ga dat niet opzoeken, het is nu eenmaal zo.... ! Ik heb nu net mijn ervaring neergeschreven van de speed van toen VS die van nu.... Aan alle lezers, het gaat jullie goed, en wees blij dat die speed niet meer terug komt want da was er echt over!!!! Grts David"
"OtherShore zei: Deze video bewijst niet zo veel want je weet niet wat die mensen gebruikt hebben. Van xtc krijg je ook grote ogen en ga je ook kauwen. Maaaaar, mijn gevoel zegt ook dat de speed van nu anders is dan de speed van vroeger. Het verschil met twintig jaar geleden is zo groot dat het wel een andere stof lijkt. Toen ging ik op 100 mg een weekend door, nu kom ik er net mijn bed van uit. Dat is dus wat mijn gevoel zegt, maar de testresultaten zijn duidelijk: speed is niet fundamenteel verandert in de afgelopen twintig jaar. Er zijn veranderingen geweest in het productieproces, maar het eindresultaat is hetzelfde. Waarom is het verschil tussen toen en nu dan zo groot? Voor mij is dat toch een valide vraag. En, let wel, ik heb speed nooit misbruikt en soms ook jaren niet gebruikt, dus is tolerantie echt het hele verhaal? Voor geen andere stof is het verschil tussen toen en nu voor mij zo groot. Daarom denk toch dat andere factoren ook een rol spelen — veranderingen in ons brein die komen met de ouderdom of voor de wetenschap nog onbekende vormen van permanente tolerantie bijvoorbeeld. (Het huidige inzicht is dat permanente tolerantie niet bestaat geloof ik, maar wat weten die wetenschappers nou). Kom op, intelligente mensen, leg het @Mioesjamarra en mij uit! Anders is er voor ons maar één conclusie mogelijk: speed was vroeger gewoon beter 😉 Klik om te vergroten... haha, merci om uw gedacht te posten, der is idd maar 1conclusie en das het feit da het vroeger beter was. ik hoop wel dat daarmee niet alles gezegd is over speed. ik ben benieuwd naar de reacties die er nog zullen volgen.... grts"
"Casrus zei: Heb toen speed gekocht, maar nooit gebruikt. XTC in de trein genomen (was een ramp, maar het is een 'leuk' verhaal geworden). Die gabbers met Aussies en hun enorme vertiefde pupillen en hun malende kaken zie je inderdaad niet meer zoals toen. Óf die drugs waren toen véél heftiger of mensen slikken nu magnesium en zijn veel oppassender met hun drugs dan een kwart eeuw geleden. Bedenk wel dat drugsgebruik je tolerantie verandert en dat exact dezelfde dosis een veel mindere uitwerking kan hebben. Met XTC helemaal. Klik om te vergroten... dat drugs vroeger veel heftiger was dan nu is een feit, de xtc van nu is die van toen ook niet hoor. vroeger 2dubbele mitsubishis en je was vertrokken voor heel de nacht, ik herinner mij ook dat ik op iedereen op het feestje verliefd werd en dat alles liefdevol was. hahaaa"