Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb het gister voor het eerst gerookt(Christel meth)[ice] ,en ik vind het ook wel een beetje meevallen. Ook inderdaad een vieze smaak .Vind zelf base coke een stuk lekkerder.Nu heb ik alles een beetje bijdehand en wil ik het gaan proberen te injecteren .Wil iemand mij uitleggen hoe ik het klaar en bereid voor het injecteren"