Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"schranziewanzie zei: Deranged zei: Niemand heeft Traffic gezien? Klik om te vergroten... ben hem aan het afhalen en spun ook Klik om te vergroten... Ik heb traffic gezien, s toch met benicio del toro, niet? me die verschillende verhaallijnen? mja, was wel gebeoid door de film!"
"hoi hoi ik had m'n vriend gevraagd om samen eens paddo's te gebruiken. hij heeft't al wel eens gedaan en voor mij zou't m'n eerste keer zijn. maar toen ik het hem voorstelde zei hij dat ik er emotioneel ni stabiel genoeg voor was.. is dit mogelijk? hij zei dat ik voor antwoorden mss beter een lijntje coke kon snuiven.."
"tnx voor je reactie Skyer! tis net omdak me wa vragen over mezelf zit dat ik paddo's wou doen om zo meer te weten te komen over mezelf en voor eventueel een andere kijk op dingen..."
"heb helemaal geen ervaring met drugs. ik lees wel wat het met je kan doen, maar of da effectief bij mij ook zo zal zijn, blijft natuurlijk de vraag. daarom dat ik het aan hem vroeg. hij is er wel meer mee bezig geweest en hij kent mij ook. dus echt iets van die stelling kan ik ni vinden.. maar ik prefeer natuurlijke drugs boven al die synthetische rommel, vandaar dak paddo's wel eens een keer wil uitproberen. maar mss is nu gewoon nog ni de moment voor mij."
"Hey SpacingBen, M'n vriend is niet verslaafd, aan niks, buiten aan mij misschien En idd het gaat een beetje minder tussen ons, waar leid je dit uit af? En misschien blijf ik best van alle drugs gewoon af..."
"Hehe Sinds enkele maanden nieuwe vriend en op die manier een beetje in het drugswereldje terecht gekomen. Mijn vriend snuift af en toe wel eens coke. Hij heeft't me al eens aangeboden maar heb toen nee gezegd omdat ik schrik heb omdat ik niet weet hoe ik erop zou reageren. Hoe voel je je, wat kan ik verwachten?? Het is nu al een tijdje geleden da hij me een lijntje heeft aangeboden en heb er over liggen nadenken en wil het wel een keer proberen. Maar nog niet met hem erbij.. Wil het eerst met een goede vriend doen en zien wat mijn reactie is. Die goede vriend van me heeft het ook nog nooit gedaan en ik vraag me nu af hoe we dit het beste kunnen aanpakken. Hoe ziet een avondje coke snuiven eruit? Van begin tot eind?"
"Mja idd, heb heel lang iets gehad van NEE! Ik wil da ni, en mss is da nog steeds zo.. Kweetet ni. Maar ik zou mss willen weten wat mijn vriend er zo tof aan vindt.. Kunnen jullie daar mss meer over zeggen?"
"Mja kan goe zijn.. Maar ik heb hem gevraagd te zeggen wanneer hij gebruikt en ik denk da hij daar wel eerlijk in is. En hij gebruikt echt ni vaak. 1 of 2 keer op 2 maanden ofzo.. Allee, nu deze maand heeft hij 2keer gebruikt, maar dan is het eens 3maanden gewoon niet. Maar ik snap ni da mensen da nodig hebben om hun te amuseren? En wil ik da doen? Nee, waarschijnlijk ni.. Op dit moment grote mond en ja, ik wil da doen en blablabla, totdat ik ervoor sta, dan wordt mn hrtje echt piepklein. Maar waarom gebruiken mensen drugs?"
"Mja, idd, dat wist ik eigenlijk al wel. Maar das toch gewoon vluchten van de realiteit. En ja, mss hebben sommige mensen da nodig.. Kweetet ni, ik vind't alleszins maar dom Zlfs dom dak deraan gedacht hebt da te gebruiken.. Maar iets helemaal anders. Heb soms het gevoel da mn vriend gebruikt zonder dak der vanop de hoogte ben. Hoe kan ik dit bij hem herkennen? OF hoe herken je iemand die coke heeft gebruikt? Alleszins al bedankt om te reageren op mn domme dingen mss.."
"melissa zei: aan de ene kant heeft doopie gelijk,niet aan beginnen..... vooral als je vriend ook gebruikt is er natuurlijk een redelijke groote kans dat jij t niet bij een keertje gaat laten als je eenmaal over de drempel bent en je doet je portemonee er echt geen plezier mee.... coke is idd een oppervlakkigge druk,voor je t weet denk je dat een avond niet meer geslaagd is zonder sos... nu zeg je nog dat je niet kan begrijpen dat mensen dit nodig hebben om zich te amuseren..... lieve meid,je hebt helemaal gelijk..... want er is niks zo fake als t contact onderling onder invloed van sos.... mischien sta jij wel sterk genoeg in je schoenen om t bij een keertje te laten.... dan hoef je je over de effecten van sos niet druk te maken hoor,je hebt jezelf gewoon in de hand.... gaat niet raar doen zoals bij alcohol,of je gaat geen dingen zien die er niet zijn....... eigenlijk ben ik bij gebruik nog redelijk mezelf,ik praat alleen wat makkelijker,en voel me on top of the world,en energieker. alhoewel t de laatste paar jaar al lang niet meer t zelfde effect heeft.... overdaad schaad he en less is more Klik om te vergroten... Wel dat zijn dezelfde effecten die hij zogezegd heeft, een meer reeele kijk op het leven, makkelijker kunnen praten, een goei gevoel... Maar misschien blijf ik er beter af.. Heb zo soms wel mn mindere dagen en zou dan mss snel naar de coke grijpen... Terwijl ik nu gewoon naar een sigaretje grijp.."