Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi allemaal Ik had een vraagie ! We willen binnekort met wat vrienden xtc doen en wij hebben dan meestal pillen vab 350 en nemen dan een halfje en dan evt bij nemen . Maar nu wilt een vriend van me een pil in een x nemen . Nou heb ik het idee dat dit totaal niet slim is ? Wat is jullie visie en advies hierop!"
"Hoi allemaal ik had een domme maar toch wel een vraag, Ik heb gisteravond coke gesnoven nu moet ik morgen een speed drugs test doen . Kan het zijn dat de test positief is door het snuiven van de coke ? Of kan dit niet"
"BBKING zei: Ja, dat zou dus heel goed mogelijk kunnen zijn. Wat voor test is het? Klik om te vergroten... Een test echt gericht op speed/amfetamine"
"Hoi allemaal! ik ben een regelmatige gebruiker van xtc en vroeg me iets af! Vaak als ik xtc gebruik krijg ik paarse/rooie vlekken op mijn armen en beenen ik voeg hierbij een foto maar deze is erg onduidelijk . De eerste x xtc had ik dit niet maar naar maten ik in een korte termijn vaker gebruik of bijvoorbeeld op een avond 2 pillen pak ze al verschijnen .Bij sommigr pillen heb ik dit al na een halfje en bij andere na een hele of 1.5 pas in die waarin 220 mg zit krijg ik dit sneller dan andere pille waar 240mg zit . Kan iemand me misschien vertelen wat dit is ? ( de foto is genomen op een avond na ik 3 pille had geslikt )"
"Hey allemaal thanks voor jullie reacties ! Nou ik krijg deze vlekken soms ookal na een pil van 220 en deze houden ongv tot 4 uur aan en dan gaan ze langzaam weg . Maar is hier een duidelijke manier voor om achter te komen of Ãk allergies ben voor de mdma of voor een stofje in de pil?"
"Mik zei: Hey allemaal thanks voor jullie reacties ! Nou ik krijg deze vlekken soms ookal na een pil van 220 en deze houden ongv tot 4 uur aan en dan gaan ze langzaam weg . Maar is hier een duidelijke manier voor om achter te komen of Ãk allergies ben voor de mdma of voor een stofje in de pil? Klik om te vergroten... Ik zou graag namelijk nog een x puure mdma doen maar zolang ik niet weet wat de oorzaak is durf ik dit zeker niet"
"25tolife zei: De dermatoloog zal je bedoelen met deze klachten is het niet duidelijk genoeg. Of heb je nog iets raars gegeten wat je normaal nooit eet? Of inderdaad (zwaar) vervuilde pillen. Het zal vast wegtrekken als het gif uit je lichaam verdwijnt. Klik om te vergroten... Nee niks geks gegeten ! Zal de huisarts maar contacteren dan !"
"Mezelf zei: Snap dat dit sarcastisch is maar dit is een nieuwe member en kent de sfeer van DF en vooral jullie nog niet zo goed. Dus wees toch altijd een beetje voorzichtig Nee niet slim inderdaad. Ten eerste betwijfel ik of er echt 350mg in zit want moet wel echt een hele groot pil zijn dan. Maar probeer als MAX 2mg per kilogram lichaamsgewicht aan te houden. Dus iemand van 80kg niet meer dan 160mg op een avond. Dit is dus een maximum! Natuurlijk ook proberen er minstens 2 a 3 maanden tussen elke MDMA consumptie te houden. Klik om te vergroten... Thanks voor je reactie ! Ja klopt ik ken de sfeer nog niet helemaal haha 😂"
"BBKING zei: Ja, dat zou dus heel goed mogelijk kunnen zijn. Wat voor test is het? Klik om te vergroten... Wel een urine zelftest die je gewoon online kunt bestellen"