Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik ga beter worden"
"Dopemonster zei: Ik houd van Rap maar vind dit niks man, sorry ✌🏼 De flow en tekst zijn superdom. En mag ik je een tip geven? Praat niet zoveel straattaal. Mensen zullen 90% van wat je zegt niet snappen. Of je doelgroep moet alleen buitenlanders zijn Klik om te vergroten... Hey man bedankt voor je advies ik ben een beginnende rapper. Ik zie er ook geen carrière in maar leuke hobby. Tot dat ik verveeld raak. Bedankt voor je tijd"