Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Huggybear zei: Dreuge zei: Ook voor mij was het zo heftig dat ik het sinsdien niet meer heb willen proberen. ...... Een leuke, bizarre ervaring, maar niet iets om wekelijks te doen. Klik om te vergroten... Het is inderdaad zo heftig dat het mij heeft afgeschrikt om het nog een keer te proberen. Maar goed ook want ik had wel een idee wat er kon gebeuren met je gedachtegang tijdens trippen, maar als je het eenmaal meemaakt weet je ook wat het inhoudt. Hierdoor heb ik besloten om eerst maar weer eens rustig aan te doen en wat mildere dingen te doen: truffels (deze of volgende week waarschijnlijk ). Als ik vaak genoeg op heb getript wil ik de overstap wel maken naar wat zwaarders. Klik om te vergroten... Alleen zijn Salvia trip en een truffel trip helemaal niet te vergelijken of zit ik daar echt fout? Ik heb het zelf nog nooit gebruikt. Misschien deze vakantie maar dat zien we dan wel weer. Ontopic: Mooi geschreven report een heftige ervaring"
"Hallo allemaal, Ik wil van de zomer weer eens gaan trippen op truffels of paddo's en had gelezen over lemontek ( een manier van in nemen toch ). Alleen vroeg ik mij af hoe dat nou precies moet."
"Dank u"