Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik zie mijzelf niet als een verslaafde, maar als ik geen drugs heb dan mis ik het wel. Het is niet dat ik niet kan functioneren of iets. Ik ben ook verder benieuwd wanneer mensen zichzelf een verslaafde vinden. Ligt het aan hoevaak je gebruikt of juist hoevaak je sober bent? Of is het of je bijpakt of mixt tussen verschillende soorten drugs? Geen idee, ben benieuwd."
"ik en een paar vrienden van mij hebben wel eens een taart gebakken, open gesneden en er botercreme met rouwe hasj in gedaan. dat werkte als een dollem dus in mij ervaring maakt het niet echt uit. heb wel eens gewoon hasj zo gegeten werkt ook prima."
"TheRealKoekert zei: Volgens mij werkt dat niet hoor. Klik om te vergroten... ik heb geen idee maar, ik heb het gedaan en het werkt zo goed. en het duurt ook langer"
"Ik heb ook wel eens maanden waar ik vaak in mijn bed ben. het is gewoon een vorm van comfort, ik ben zelf een best sociaal persoon dus heb na veel sociale activiteiten ook even mijn rust nodig. verder zie ik ook dat mij gebruik er veel invloed op heeft weet je, als ik een spacecake opfreet lig ik een week in bed omdat ik snel overprikkeld raak. dus mis heeft het te maken met wat je gebruikt? en niet luisteren naar google, het is altijd zo vaag en ze lullen meestal gew wat bij elkaar."