Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Na een lange tijd heb ik besloten om een keer coke te gebruiken. Ik liep al een tijdje met het 'verlangen' rond maar omdat ik zelf geen verstand heb van de kwaliteit zette ik het plan op een laag pitje. De reden waarom ik het trouwens wou proberen is om de ego boost en het nuchter makende effect icm alcohol Afgelopen weekend heb ik van een vertrouwd persoon 2 gram gekocht voor 100 euro. Ik had er zin in! Na een paar drankjes begon het al te kriebelen en ging ik naar de wc voor mijn aller eerste lijntje ( lekker cliche). Ik rolde een 50 euro biljet op, legde een lijn en werkte hem naar binnen. na een paar keer geslikt te hebben proefde ik de smaak ineens en ging ik bijna over mijn nek na tien minuten voelde ik me al een stuk actiever.. een hoop drankjes en een paar lijntjes later was ik niet meer te houden. Ik ging buikdansen voor mijn vrienden aan tafel. ( vraag me niet waarom haha) Ik ging met iedereen dansen. Sommige jaloerse wijven zaten me nog dom aan te kijken. maar het boeide me niet. ik pakte mijn glas en schreeuwde letterlijk: ik heb schijt aan jullie allemaaal en toen ging ik kusjes naar ze blazen, door de muziek hoorde ze het alleen helaas niet op gegeven moment was het feestje afgelopen en gingen we naar huis, wat ik ook deed ik kwam niet in slaap. ik lag tot de volgende middag te draaien en te dansen in me bed. op gegeven moment werd de rest van het huis wakker.. Ik voelde me best verrot die dag dus ik nam nog een dun lijntje om de rest te kunnen bijhouden dezelfde dag ( zaterdagavond) gingen we weer uit. dit keer was ik wat minder actief met name door het slaapgebrek.. ik had veel gedronken en heb 1 gram verdeeld over de hele avond. maar geen zelfvertrouwen bom zoals de nacht ervoor. het was nogal teleurstellend.. ik kon wel veel drank hebben. maar ik had de hele nacht een overdreven loopneus.. doorgefeest tot 2 uur in de middag en rond 5 uur gaan slapen.. toen ik 's avonds wakker werd had ik overal pijn. mijn lichaam was geslooopttt ik had geen stem meer, keelpijn hoofdpijn, buikpijn, neuspijn, spierpijn.. het is nu inmiddels woensdag avond, en ik ben nog steeds niet hersteld. Mijn amandelen zijn gezwollen, ik heb geen stem meer. oorpijn, brandende loopneus, hoesten niezen en hoofdpijn aan de lopende band. ik kan bijna niet meer slikken.. kortom ik ben total loss. Ik weet niet of dit aan mij of aan de coke lag.. ik zou het graag nog een keer willen gebruiken. Maar niet als ik er een week ziek van word! zijn er trouwens nog meer mensen die dit hebben meegemaakt of die weten waar dit door komt?"
"GoedeWiet zei: Op zich wordt je van coke niet extra overdreven brak. Maar een nacht overslaan en vervolgens weer een nacht overslaan put je lichaam uit. Sterker nog, als je dit geintje nuchter doet ben je OOK brak En trouwens: voor de eerste keer in zon korte tijdsspanne 2 gram wegwerken valt bij mij in de categorie misbruik. Als dit een voorbode is voor je toekomstige cokegebruik dan zou ik je aanraden om maar gewoon te beslissen dat het je 'ding niet is' of dat 'coke en jij niet goed samengaan'. Ik had zelf altijd genoeg aan een halve gram voor een lang nacht. Wanneer ik richting de gram ging vond ik het niet prettig meer worden. Maar bij de personen die ik kende die het maar al te makkelijk met grammen wegtikte, daar is het bij de meeste toch niet echt goed gekomen uiteindelijk. Klik om te vergroten... op zich is het wakker blijven niks nieuws voor me, ik heb een slaapstoornis waar ik oxazepam en alprazolam voor krijg die ik niet meer slik, en daardoor blijf ik per week gemiddeld zowiezo 1 of 2 nachten wakker. Misschien was jouw coke beter dan de mijne. de 1ste avond had ik ongeveer 3 kwart gram gebruikt en voelde ik me perfect, en de 2de avond was zoals je al kon lezen nogal teleurstellend."
"Nathaniel zei: MevrouwtjeX zei: waar dit door komt? Klik om te vergroten... Eerste keer, 2 gram, 2 dagen achtereen, veel alcohol. En het leukste moet nog komen..Volgende keer dat je dronken bent krijg je toch weer zin. Hoera voor coke! Klik om te vergroten... Ik ben nog steeds ziek, en heb er nu alweer zin in"