Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ja had het idd moeten testen , geen idee of het 30% was , misschien wel minder maar zeer zeker niet speedloos , de typische speed verschijnselen waren er wel degelijk, ben niet echt helemaal nieuw wat dat betreft. Ik heb nog wat zitten googelen op de aceton van Formido met betrekking tot speed wassen en ben blijkbaar niet de enige die tegen het zelfde probleem aanloopt. Ik weet niet of ik mag linken vanaf het andere drugforum, maar daar zijn in ieder geval nog 2 anderen die hetzelfde als ik hebben meegemaakt met dezelfde aceton, foetsie speed Heeft overigens niks te maken met zwartmaken van Formido. Praxis en misschien nog wel andere bouwmarkten schijnen het ook te verkopen, gaat waarschijnlijk meer om de leverancier van de aceton , dat is de parel eco-line aceton met dus als bestanddeel 2-Butoxyethanol waarvan google zegt: 2-butoxyethanol wordt voornamelijk gebruikt als oplosmiddel in vinyl- en acrylverven, inkten, lakken, vernissen of pesticiden. Verder komt het voor in veel schoonmaakmiddelen, ontvetters, roestverwijderaars e.d., zowel industriële als huishoudelijke. Het is ook in enkele gewichtsprocenten aanwezig als oplosmiddel in sommige cosmetica, onder meer haarkleurmiddelen. Een gedeelte wordt gebruikt als intermediair product bij de synthese van andere stoffen, onder meer 2-butoxyethylacetaat. MeejheM zei: als werkelijk alles door je koffiefilter is gelopen heb je helemaal geen speed gekocht. of iets fout gedaan, Klik om te vergroten... Je vergeet een derde optie. aceton met toevoegingen gekocht die m'n speed verneukt hebben, en dat is mijns inziens de meest waarschijnlijke optie. MeejheM zei: aceton van de drogist verspil je speed mee, want die bevat heel wat andere ingredienten. gebruik aceton van de bouwmarkt, die verkopen halve liters voor een euro of 4 en bevat minimale hoeveelheden water en andere stoffen. Klik om te vergroten... daar zijn de meningen dus over verdeeld."
"MeejheM zei: aceton van de drogist verspil je speed mee, want die bevat heel wat andere ingredienten. gebruik aceton van de bouwmarkt, die verkopen halve liters voor een euro of 4 en bevat minimale hoeveelheden water en andere stoffen. Klik om te vergroten... Weet niet welke bouwmarkt jij je aceton haalt, maar ik had fles aceton van de Formido en die rotzooi vernietigde al mijn speed alles liep door het filter , en het verdampte ook niet. speed was niet beste kwaliteit, maar toch minstens 30% ofzo, maar was wel alles kwijt door die Formido zooi"
"Skirre zei: [Hoeveel aceton heb je gebruikt? Een klein deel van de speed zelf lost ook op dus is het belangrijk om goede vehoudingen speed/aceton te hebben. Klik om te vergroten... Heb wel goede hoeveelheid gebruikt, heb later achter op de fles gekeken en zit ook ander rotzooi in , dit staat erop : Bevat 2-butoxyethanol, <10% anionogene tensiden. Staat wel met grote letters Aceton op de fles, maar het verdampt niet eens Deze is het niet kopen als je nog wat van je speed wilt overhouden"
"Re: XTC pillen mee nemen naarfestival Psychedelibee zei: Je mag max 1 pil bij je hebben, alles daarboven wordt gezien als niet voor eigen gebruik. Uiteraard geldt dat hoe meer, hoe groter de straf wordt. Klik om te vergroten... Wat dat betreft is het een goede zaak dat de pillen steeds sterker worden , gepakt worden met 3 pillen van 80mg elk is groot probleem, gepakt worden met 1 pil van 220-240 mg is klein probleem."