Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Peyote verzorgiing Hallo Ik heb 2 peyotl Williams, flinke ouwe , ze staan op de vensterbank, Nu heeftie al van dat web achtige draad, waar zaatjes in kome ik wil wel foto late zien maar hoe, Weet iemand wanneer peyotl een bloem krijgt en waarom? greetz [/img]"
"Re: Peyote verzorgiing Hoi Ik heb is gehoord dat er een bloem komt als hij lange tijd geen water gekregen heeft en dan probeert via de bloem bepaalde stoffe op te vange om zo verder te groeien, of iets in die trend of zaad te verspreiden ja. Interessant met dat stuifmeel, maar ik snap het nog niet helemaal, Mja het lukt me dus niet die foto, ik zie de foto niet wel de link. Gretzz"