Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik las op www.drugsinfoteam.nl/Lachgas.html dat het geestelijk erg verslavend is en dat je moet oppassen als je erg verkouden bent. Dan kan je trommelvlies springen omdat je hoofd verstopt zit...maar ja als dat alles is... Ik ga ook op zoek naar zo'n spuit... Als ik dit lees wil ik dat wel eens proberen..."
"nou ja het lijkt me als je je kop erbij houdt dat je best wel eens aan zo'n ballonnetje kunt zitten. Maar dat moet je dan niet doen als je verkouden bent. En je snapt zelf wel als je alleen maar aan je volgende lachgas tripje kunt denken dat het verstandig is dat je er een tijdje vanaf moet blijven. Maar dat is met elke drug toch zo??"