Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi ik ben nieuw hier. Omdat ik rivotril gebruik sind ca 4 jaar gem 1 a 2 tab per dag echter niet op voorschifft. Mijn psychiater heb ik wel van mijn gebruik gemeld. Zij wilde gezien verslavingsgevoeligheid mij geen benzo voorzchiejven. Liever slikte ik het middel quetapinne. Wat een rot middel . Ik ben doorgegaan met de Rivotril. Nu zit ik 7 dagen zonder.m Ik Was al wat uit evenwicht aan het raken dat lijkt te worden versterkt door nekpijn spaninning iets waar ritrovil altijd goed hiellp. De nekpijn word steeds hinderlijker. Moet ik met 7 dgn ertussen voorbereiden op meer intrekking verschijnselen? Of Is de dosis en 7 dagen geen gebruik daarvoor te laag en zullen de afkickverschijnselen minimaal blijven. Ik heb dit middel gebruik bij epilepsie en daarna als angs demper oa. Een Psychose Is meestal het resultaat na een periode van stress enorme angst. Ik twijfel wat ik moet doen zeker omdat ik niet even naar de apotje kn vliegen ."
"Hoi, ik zi met een probleem ik ben benieuwd naar wat anderen hiervan vinden. ik heb op dit moment last van veel angst. Een angst die mijn dagelijks leven overhoop vooit en problemen groter maakt doordat ik niet in actie kom. Ik heb dit het afgrellpen jaar vaker gehad. ik wordt begeleid door de ggz psycholoog en psychiater. De reden hiervoor is dat ik een problemen door oa rouw onderrvind en door uitsluiting(verstoten zijn). Nu heb ik al eerder mbt mijn behandelaren besproken dat ik van een kenis die op recept al jaren 3 d 2mg rivotril gebruikt 2 tabletten in de week gebruik zegge 4x o.5 mg en zonodig soms meer. het feit dat ik deze zo krijg creert in mijn geval een niet wenselijke afhankelijkheids situatie waardoor ik soms dus geen rivotril heb en daardoor na een week soms langer vaak door een trigger heel diep vast kom te zitten door bepaalde angsten. Rivotril helpt mij in deze dosis om de impact van alles en de enorme prikkelgevoeligheid in perioden te verlichten beheersbaar te houden. Het gesprek hierover met mijn psychiater heeft haar doen besluiten mij tegemoed te komen. zij schrijft mij nu 5 x 0.5mg rivotril als noodpalket in de maand voor. in eerste instantie was ik blij maar ik realiseerde mij al snel dat ik hiermee een dosering heb die mij 1 x pm helpt en eigenlj nu ik heb nu al enige weken geen contacf met de persoon die mij de rivo geeft en zit nu o.a het overlijdedn van mijn moeder en de problematiek waaraan ik werk weer langzaam in een sitiatie dat ik niet meer functioneer en isoleer mijn problemen toenemen etc etc. ik wil dat nier meer maar ik realsiseer me dat rivotril wel een middel is dat mij nu kan ondersteunen. Het lukt mij ook niet nu om het anders te verkrijgen en mjjn psychiater die ik eerder al uitgebreid mijn verhaal heb gedaan reageert er verder niet op. ik gebruik verder methylfenidaat ivm add en verder geen medicatie. ik heb al voorgesteld om mij dan begeleid minder ri o te laten gebruiken en gewenst dan een ander middel maar geen alternatief. Tips of reacties ik hoor ze graag..."