#1
Hoi ik ben nieuw hier. Omdat ik rivotril gebruik sind ca 4 jaar gem 1 a 2 tab per dag echter niet op voorschifft. Mijn psychiater heb ik wel van mijn gebruik gemeld. Zij wilde gezien verslavingsgevoeligheid mij geen benzo voorzchiejven. Liever slikte ik het middel quetapinne. Wat een rot middel . Ik ben doorgegaan met de Rivotril. Nu zit ik 7 dagen zonder.m Ik Was al wat uit evenwicht aan het raken dat lijkt te worden versterkt door nekpijn spaninning iets waar ritrovil altijd goed hiellp. De nekpijn word steeds hinderlijker. Moet ik met 7 dgn ertussen voorbereiden op meer intrekking verschijnselen? Of Is de dosis en 7 dagen geen gebruik daarvoor te laag en zullen de afkickverschijnselen minimaal blijven.
Ik heb dit middel gebruik bij epilepsie en daarna als angs demper oa. Een Psychose Is meestal het resultaat na een periode van stress enorme angst.
Ik twijfel wat ik moet doen zeker omdat ik niet even naar de apotje kn vliegen .
Ik heb dit middel gebruik bij epilepsie en daarna als angs demper oa. Een Psychose Is meestal het resultaat na een periode van stress enorme angst.
Ik twijfel wat ik moet doen zeker omdat ik niet even naar de apotje kn vliegen .