Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Bedankt voor jullie reactie Ik heb inderdaad heel veel gebruikt en misbruikt. Ik ben verslaafd. De ene keer actief de andere keer niet. Wanneer ik niet actief verslaafd bent knaagt het aan mij als ik bijv hoor dat iemand benzos heeft voorgeschreven of als ik op tv in een film of serie zie dat iemand wat valium pakt om rustig te worden. Het is een soort jaloers gevoel. Ik verlang er naar dat ik dat ook kon. Herkent iemand dit? Ik kamp trouwens vaak met hele heftige overdreven emoties die ik niet kan hendelen. Weet iemand of er nog een ander medicijn is die dan voorgeschreven kan worden om tot rust te komen ? Want daar maak ik me ook zorgen om."
"Hallo allemaal, Ik ben hier nieuw en mijn naam is Melissa. Een aantal jaar geleden ben ik verslaafd geweest aan benzo"s. Eigenlijk bijna alle soorten. Daar toen van afgekickt. Nu gaat het wat slechter met mij. Veel angst en spannning . Ik heb dan ook weer diazepam gebrobeerd 10 mg maar dat slaat niet aan. Ik ga zo ver tot.200 mg en nog geef dat niet het gewenste effect. Want ik.blijf mij.zorgen maken " waarom voel ik me niet high, waarom kan ik nog lopen en waarom werkt het bij mij niet. " die gedachten komen iedere keer en dat is niet echt kalmerend. Meer obsessief. Ik zou graag een benzo willen die sterker is en waardoor ik minder na kan denken. Hebben Julie tips of ideeën hoe dit zo komt?' Groetjes, Melissa"