Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo iedereen. Ik heb hier al een aantal pols gelezen over speed & afvallen. Ik zou graag weten ofdat wel werkt want hoor veel verhalen daarover. Zou u mij meer informatie over geven liefst mensen met ervaring hierin. Dankjewel!"
"borderlijntje zei: Hey! Niet doen hoor! Je zal zeker afvallen, maar je zal er echt niet beter uit gaan zien. Dat weet ik uit ervaring. Zou ik mogen vragen of het echt nodig is om af te vallen, heb je echt overwicht? Als je daar geen antwoord op wilt geven begrijp ik dat hoor! Klik om te vergroten... Ik weeg nu 77kilo. Zelf ben ik nietmeer gelukkig met mijn eigen. Daarmee dat ik het zou overwegen.."
"borderlijntje zei: Ik weet precies hoe je je voelt, en het lijkt lekker makkelijk. Maar als je hier mee begint heb je straks heel veel andere problemen. En die zullen veel erger zijn dan een beetje overgewicht (weet trouwens niet of je echt overgewicht hebt, hoe lang ben je?) En 77 vind ik nou ook niet zo heel zwaar en daar is makkelijk wat aan te doen, gezond eten en vooral opletten wat je eet. En sporten natuurlijk. Je zal hierdoor afvallen en het belangrijkste, je eigen goed gaan voelen. Mag ik vragen of je überhaupt ooit drugs hebt gebruikt? Heel veel succes, en als je een keer behoefte hebt om te praten! Ik dacht precies hetzelfde en helaas heb ik het wel gedaan. En heb erg veel spijt kan ik je vertellen. Klik om te vergroten... Ja heb al drugs gebruikt ongeveer 3x speed en dat was altijd van een periode van 1 week ongeveer. Zou je meer over u ervaring ervan willen vertellen? Dankjewel!"