Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo allemaal, Ik ben nieuw hier en dit is ook mijn eerste post. Ik hoop dat ik dit goed doe haha, en zo niet vertrouw ik dat jullie mij zullen helpen met problemen en eventueel in de toekomst, oh en typfouten. Ik krijg het gevoel dat dit een hele vette forum is dus zullen jullie wel meer van me zien. Mijn vraag is dus als volgt; Ik heb 3 keer eerder getript van truffels. Alle 3 keren was met de sterkste die ik in de smartshop kon krijgen en elke keer nam ik ook de hele 15 gram en heb voor mijn gevoel best wel hard getript. Ik heb zeker wel level 3 bereikt en misschien tijdens mijn peak rond de 4. Dit was wel een tijdje geleden en toen was ik ook nog minder stabiel. Toen kreeg ik ook steeds negatieve gedachtes tijdens het blowen en gewoon in het algemeen. Nu mediteer ik dagelijks en heb ik dat helemaal niet meer. Ik probeer ook altijd mijn comfort-zone te vergroten door nieuwe dingen te proberen, dingen die ik eng vind ofzo. Wat ik wil zeggen is dat ik nu veel sterker ben mentaal, een trip van de sterkste truffel als ik een portie van 15 gram kan ik makkelijk hebben nu. Nu ben ik op een punt in mijn leven waarin ik niks zeker meer weet. Ik weet niet waar ik naartoe wil en ben dus maar wat aan het dwalen. Toen kwam ik op het idee truffels te nemen en uit de trip meer over mezelf te weten komen, en in de hoop dat de truffel mij richting zou geven. Nu wou ik dus in plaats van 15 gram het dubbele nemen zodat ik er het meeste uit kan halen en wat ik als inzichten zou opdoen veel zwaarder zouden zijn zodat ik het sowieso wel in acht moet nemen. Ik ben het van plan alleen in mijn kamer te doen in het donker als iedereen slaapt waarschijnlijk. De truffels heb ik al, alleen ben aan het wachten op de goeie moment. Is dit verstandig? Hebben jullie nog advies voor zo'n intense trip?"
"Ik wil even met tegenargumenten komen want ik ben nog steeds niet helemaal overtuigd. Fool: Dat klopt ik heb helemaal geen idee, maar dat had dat had ik ook helemaal niet met de eerste keer bij 15 gram. Verder heb ik die 3 keer ook in mijn kamer getript, de eerste keer alleen met mijn zusje die af en toe even kwam kijken, en de andere 2 keer met een vriend ook in mijn kamer. Alle 3 trips met mijn ouders ook in huis die helemaal geen weet hadden van waar ik mee bezig was. Ik word verder ook nooit gestoord en ben helemaal comfortabel met het trippen in de aanwezigheid van mijn ouders. Psychedelibee: Ik ben me bewust dat het vele male intenser zal zijn, en verwacht dan ook een level 5 trip. 15 gram vond ik inderdaad intens maar alleen omdat ik zoiets nooit eerder had meegemaakt, en het was ook niet dat ik negatieve gedachtes had tijdens die trips, alleen dat ik het intens vond. Trouwens ik heb ook eens salvia gehad en dat was voor mijn gevoel 1000 maal sterker dan een truffel trip daar kwam ik ook goed uit, alleen schrok ik van de intensiteit. Niet bang ofzo, alleen verwondering voor de intensiteit en wat ik heb ervaren. Ik ben het wel met jullie eens dat ik nog niet ervaren genoeg ben, en 30 gram aan intensiteit voor ongeveer 5 uur lang, daar ben ik denk ik nog niet klaar voor. Het is alweer een tijdje geleden en ik ben vergeten hoe intens zo'n trip is, want ik weet nog dat ik momenten had van ik ben hier nu wel klaar mee, en hoelang gaat dit nog door hahaha. Nu ik terug denk aan mijn eerdere trips had ik ook niet veel controle en zat ik soms wel vast in van die gedachtenloops. Ik weet niet of er een bepaalde vorm van beheersing en controle is bij een hoge dosering of laat je je gewoon meevoeren? Ik weet nog steeds niet zeker hoeveel gram ik zal nemen, ik moet echt wel respect hebben voor psychedelia. Ik zal er zeker eerst nog even over nadenken en zelf even wat meer research doen over hogere doseringen. Ik ben blij dat ik wel hier nog even heb gepost haha, anders had het misschien helemaal fout kunnen aflopen."
"Psychedelibee zei: Btw, je zei in je eerste post dat je mediteert. Ga mediteren tijdens je trip, diepgang gegarandeerd. Ipv een belachelijk hoge dosis te nemen, kun je dezelfde diepgang met een normale dosis en meditatie bereiken zonder dat het direct overweldigend wordt. Klik om te vergroten... Je hebt gelijk. Ik denk dat ik niet eens voor de 20 ga, maar gewoon weer 15 neem en probeer nog dieper te gaan met meditatie. Even wat meer ervaring opbouwen. En dan als ik er dan nog behoefte aan heb kan ik een week later ofzo weer gaan trippen. Oh en dat over salvia daar heb je ook gelijk in haha, dat kun je idd niet echt vergelijken met elkaar. Thanks voor de snelle reactie, jullie hebben me enorm veel geholpen!"
"Fool zei: Schijnbaar typ ik nogal traag op mijn mobiel, je hebt zelf al de juiste conclusies getrokken zonder mijn post te lezen. Goed bezig! Ik laat de post toch maar zo staan, en ik doe net alsof je jouw bericht na de mijne geplaatst hebt. Klik om te vergroten... Juist haha. Ik denk nu toch wel dat ik meer uit een trip van 15 gram kan halen dan eentje van hogere dosering. En waarschijnlijk is het gewoon mijn ego die denkt zo'n intense trip te kunnen hebben, onwetend en ook wel vergeten nu hoe gek het er aan toe kan gaan bij een trip. Ik zou wel voor de 30 kunnen gaan maar wie houd ik voor de gek, ik weet zelf ook wel dat dat veel te intens is en sowieso geen positieve ervaring zal zijn."