Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik wil voor het eerst een keer paddo's proberen, nu ben ik helemaal onbekend daarmee. dus de vraag hoe & wat? bijv. - hoeveel - wat moet k klaar hebben staan - etc. Groetjes Megamushroom"
"Hoeveel moet ik nemen en wat voor een soort? ben 15 jaar en weeg 73kg"
"kapitein-x zei: Als je, je even goed inleest, bijvoorbeeld via het internet, dan kom je hier vanzelf wel achter, wat wel en niet verstandig is voor een eerste trip. Het is verstandig om met een halve dosis te beginnen, dus bijvoorbeeld 15 gram van de Mexicaanse soort. Maar het zou jammer zijn als je slechts 'gewapend' met deze karige info een trip gaat ondernemen. Sterker nog, het zou onverantwoord zijn. Ga eerst is een tijdje (enkele weken, maanden?) info tot je nemen, voordat je de stap zet om daadwerkelijk te reizen. En 15 is best jong. Dus doe het voorzichtig aan, en neem de tijd. Geldt natuurlijk ook als je iets ouder bent, maar als je 18+ bent, ben je wsl iets beter in staat om met bepaalde emotionele dingen om te gaan (die boven kunnen komen tijdens een trip). Klik om te vergroten... Krokus vakantie staat in de planning om het te doen, een vriend van mij heeft het ook 1 keer gedaan en enigste wat die nog zegt is Wauw! als je me begrijpt Wat bedoel je met "info tot je nemen"?"
"heb inmiddels al een sitter gevonden"
"En wat als ik hem wil laten beindigen? heb gehoord dat dat kan door dextro te eten? en chocola? klopt dit of niet? Ik doe het bij me tante thuis in de vakantie En blowtje erbij is toch vaak lekker hoor/lees ik? En wat is jullie mening hoe ik ze moet nemen? dus bijv. thee, of gewoon eten of door de vla?"
"Riel zei: eh.. je kan de trip onmogelijk beeindigen dus nee het klopt niet. 15 is inderdaad vrij jong, maar met een sitter erbij moet het kunnen. laat de sitter zich ook goed informeren. Klik om te vergroten... sitter is een blower, maar heeft veel vrienden die allemaal raad weten. dan kan hij die op bellen voor "het geval dat". kga er gewoon neit aandenken wat er fout kan gaan en goed."
"@ Allemaal, Jongens, hartstikke bedankt voor al deze info!! kga er denk dan Thee van zetten, want met eten ben ik kieskeurig Nog ff een vraaagie, wat moet ik bijdehand hebben/me sitter dan? kwa drinken, eten etc? P.s is hardcore af te raden onder een trip?"
"gNuxx zei: ................beter verspreiden we alleen maar bloemen en elfjes verhalen over tripmiddelen, mss gaan er dan minder mensen bad Klik om te vergroten... Haha, ja dat kan ook. maar ik begin er vanaf te zien want, mijn mattie had een portie zelfkweek genomen mexicaanse, en is helemaal bad gegaan ziekenhuis in. en nu ben ik daar ook vang voor!! waar kan dit aangelegen hebben dat hij zo bad is gegaan?"