Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Mijn excuses als ik de forumregels niet volledig heb gerespecteerd ivm. het speculeren. Omdat ik geen reactie heb gekregen van de verkoper zelf, was deze forum op dit moment mijn enige uitweg waardoor ik dit in haast heb gedaan. Sorry hiervoor"
"Hey! Ik heb online een bestelling geplaatst via een Nederlandse vendor die 3mmc verkoopt. Dit is zeker niet de eerste keer dat ik bij deze verkoper een bestelling plaats. Vandaag heb ik mijn bestelling (3MMC in poedervorm) mogen ontvangen maar ik merkte direct al dat deze bestelling helemaal anders uitziet, voelt en smaakt. Zoals je misschien op onderstaande foto kan zien, ziet dit er heel "crystalised" uit oftewel zoutachtig. Bij het openen heeft deze wel zeker die specifieke 3MMC geur. Maar hij voelt heeeeeel branderig aan, wat ik normaal gezien nooit had bij mijn vorige bestellingen. Daarnaast heb ik een snelle smaak-test gedaan en smaakt dit ook anders aan. Qua textuur is het zeker niet in poeder vorm als ik het vergelijk met mijn vorige bestellingen. Kan iemand mij hier misschien wat over informeren? Ik heb al contact proberen te nemen, maar tot nu toe geen reactie. Is dit 3MMC maar misschien in een andere vorm? Of heb ik iets helemaal anders binnengekregen wat misschien heel gevaarlijk zou kunnen zijn? Mijn excuses als ik misschien wat té overbezorgd overkom, maar ik wil niets riskeren en vraag hierbij dus jullie hulp. Ik wens jullie alvast een fijne dag/avond toe!"
"ljuv zei: Begrijpelijk, je bent de eerste niet! Maar als je met je mini onderzoekje zo veel argwaan krijgt, zal dat niet onterecht zijn vrees ik. Vind je conclusie vrij logisch, dit is niet het spul dat je normaal krijgt. Lekker pas gebruiken als je weet wat t is! Klik om te vergroten... Ik apprecieer uw snelle en rustzorgende antwoorden! Ik zal mijn gut-feeling volgen en er beter van afblijven tot ik er zeker van ben."