Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo, Het is misschien een domme vraag, maar als je de poeder uit de capsule haalt, en gewoon de poeder eet inplaats van het slikken van de capsule, heeft het dan nog wel hetzelfde effect dan als je de capsule slikt? Ik heb het hier over herbal XTC, en ik vraag het me af in verband met het fouileren. Het lijkt me namelijk dat ze de drugs eerder voelen als je het in zo'n grote capsule hebt zitten. Dankje voor het lezen!"