Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"In de tuin op zoek gaan naar insecten die mijn planten opvreten en dan urenlang centimeter voor centimeter de aarde onderzoeken. de encyclopedie erop naslaan. zovvel tijd en moeite om een plantje van een euro te redden. ik krijg autisme achtige toestanden."
"In het als eerst geplaatste stukje mis ik de delier als onttrekkingsverschijnsel bij alcoholabuses. Ter preventie wordt zowel klinisch als ambulant bromazepam voorgeschreven."
"Re: Druk op borst - tintelende handen, voeten, lippen, tong Cardiale ischemie waarschijnlijk"
"Ik weet niet of topic starter nog actief is op dit forum, of de moed heeft opegeven en nooit meer hier terug zal komen. De symptomen die hier beschreven worden zijn uitdrukkelijk symptomen van hartfalen en zonder ingrijpen van een medicus kan dit tot de dood leiden. Ik kan geen diagnose stellen vanaf hier en wellicht zal deze post te laat zijn, maar poehh......zover kan het dus komen met ongelimiteerd je hartslag en bloeddruk opjagen met wit poeder."
"Ik heb mijn speed in een tupperware bakje op kamertemperatuur. Er zitten brokjes tussen van januari 2011. Ook die werken nog gewoon."
"Ok........na nog een jaartje aanmodderen ben ik nu sinds 2 dagen zonder de initiatief verhogende stofjes. De vermoeidheid werd af en aan steeds erger evenals de slapeloosheid afgelopen periode. Op een gegeven moment kan je ook niet door je kater heen gebruiken, terwijl slapen eveneens lukt. Als een zombie op bed liggen als enig mogelijke optie overgebleven. Dus nu was het moment daar........ Zowel gister als vandaag vallen de depressieve gevoelens super mee. Ben lekker aan het chille op me nest en heb superveel geslapen. Beetje verschillende meditatie en relaxatie apps aan het downloaden. Maar zelfs geen zin in de motivational meditaties....... Over de afgelopen twee jaar is mijn gebruik toegenomen van af en toe naar dagelijks in de ochtend tot aan iedere keer wat bijpakken. Was direct begonnen met functioneel gebruik ivm goede prestaties willen neerzetten. Het stiekeme aan deze drug is dat dat aanvankelijk ook lukt. Morgen wil ik proberen om weer uit bed te komen voor een wandeling en om de plee schoon te maken. Meer niet. Maar minder ook niet."
"Derde dag inmiddels en ja......zonder mn pep in de ochtend niet vooruit te branden. Ik begrijp en ervaar nu de psychologische verslaving heel goed helaas. Tijd voor een tukkie dus."
"Dus mijn speed zit ook niet luchtdicht. Het wordt na verloop van maanden wat harder. En geel."
"Ik dacht altijd dat alleen van die opgeschoten 'gasten' aan de 'dope' waren. Partygangers, feestbeesten e.d. Maar wanneer je zelf bijvoorbeeld veel vliegt en regelmatig een jetlag oploopt. Of wanneer je op de meest vreemde, bizarre werktijden moet werken en daarbij helder, scherp en alert moet zijn.....Wanneer je overuren draait en dead-lines en targets moet halen....... ......en dan thuiskomt naar een 'veeleisend' gezin....... .....dan kunnen er wel eens wat ongezonde gewoontjes insluipen die vervolgens de overhand gaan nemen. Deze maand is het nogal druk wegens de vakantieperiode en ben ik toch weer wat gaan doorjakkeren en stond vanochtend brak op en heb toch de doos nog weer eens opengetrokken. Op dag 5 een klein beetje de mist in gegaan dus, maar het is geen optie om de handdoek weer in de ring te gooien. Dit komt omdat speed maar ten dele werkt bij het tegengaan van vermoeidheidsklachten. Het is dan echt niet zo dat je op zo een manier gebruikt dat je 2 of 3 dagen doorgaat zonder te slapen. Dat maanden of zelfs jarenlang volhouden zou niemand. Eten, leven, slapen....allemaal zaken die doorgang kunnen vinden bij dagelijks gebruik. Maar waar ik eerst dus met een bommetje de hele dag 'hard' kon gaan en zelfs in de avond moeilijk in slaap viel...... Daar trad geleidelijk de tolerantie in en viel ik uiteindelijk bij de dubbele dosering alsnog gewoon in slaap. Of doseerde ik verkeerd en viel niet in slaap, maar had ook geen energie over om door te gaan. Uiteindelijk werd het middel alleen nog een middel om mij niet moe te voelen en daarna brak de vermoeidheid er gewoon doorheen. Om nog MEER te gaan gebruiken heeft dan geen zin, want dan treedt die paranoia in (kijken ze nou allemaal naar mij?) en de strakke kaken en dan kan je ook niet normaal functioneren op een goed concentratieniveau. Nu betekent dit dat ik niet mee kan doen aan een langlopend project waar ik al zo lang naar uitkeek en wegens mijn ziekte weet ik niet eens OF er nog werk voor mij ligt. Maar naar volgende maand durf ik nog niet te kijken. Eerst deze week afwachten en de doos (met nog 156 gram) maar laten staan"
"Hoi iedereen, Ik had hier al een paar vraagjes neergeplant en daar duidelijke antwoorden op gekregen. Hartelijk dank. De meeste mensen hier zijn aan de speed ´geraakt´ wegens feestjes en vrienden. Maar bij mij is het heel anders gegaan. Ben het direct gaan gebruiken vanwege vermoeidheidsklachten icm een zware baan. Waar ik mij eerst regelmatig ziek moest melden kan ik nu veel meer aan en had geen moeite meer met ploegendiensten, Ik kon nu eindelijk leven zoals voor veel andere mensen normaal is. Dus de mogelijkheid hebben om naast een baan nog sociale contacten te hebben. De energie om op een doordeweekse avond eens af te spreken. De hele tijd ben ik normaal blijven eten en ook normaal blijven slapen. Alleen de eerste twee weken moeite met inslapen. Maar kan nu ondanks speedgebruik (0.3 gr per dag) gewoon 8 tot 10 uur slapen zonder slaaptabletten. Verder ben ik geen kilo afgevallen. Kan ook alles eten en niet alleen vla. Maar ook droge koekjes hahaha. Dit is een hele tijd (meer dan een jaar) zo goed gegaan. Afgelopen februari was ik tijdens vakantie nog twee weekjes gestopt zonder problemen. Maar nu loop ik vanaf september met een griep en kom er maar niet overheen. Met of zonder speed. Ook met speed echt dodelijk vermoeid. Om 1500 een bommetje om nog boodschappen te kunnen halen en daarna om 2200 twaalf uur achter elkaar kunnen slapen. Het bizarre is dat ik tamelijk fit wakker word en zo fit blijf gedurende een uur. Dan kak ik na het douchen en ontbijten weer helemaal in. Eerst dacht ik dat het aan de speed lag. Ik heb nog 30 gram liggen van een jaar oud en heb nu weer 50 gram nieuwe gekocht. Maar die nieuwe doet ook eigenlijk niks. Alleen na inname een beetje buikkramp en blijft m'n pols rond de 70 hangen. Nu, na twee bolletjes is m'n hartslag niet meer dan 85 wanneer ik op de bank zit. Zeg maar lichtelijk verhoogd voor een vrouw. Vanwege de griep heb ik anderhalve maand temp verhoging gehad. Maar word je temp ook hoger door de pep? Mijn temp is nu 37.8. Verder heb ik ook een slechte inspanningstolerantie. Dus ben snel buiten adem. Kan trappen ook niet meer op. Het is nu veel erger dan voordat ik speed gebruikte en ook met een plotseling begin van september. Mijn conditie gaat echt snel achteruit en ik wil het echt ook allemaal anders. Ben niet depressief. Ben eigenlijk zelfs best wel vrolijk. Vrolijker dan het weer buiten in ieder geval. Maar aan de andere kant ben ik ook depressief. Want morgen wil ik eigenlijk op bezoek bij iemand in het Noorden van het land en ook met speed op trek ik dat gewoon niet. Meer nemen lukt me niet. Want dan krijg ik alleen maar hartkloppingen en een opgejaagd gevoel. Maar die vermoeidheid gaat nietttttt weg. Al prop ik me eigen vol met de troep. Psychisch voel ik me in ieder geval wel lekker. Ondanks de vermoeidheid die puur en alleen lichamelijk is. Toch heb ik de idee dat ik niet helemaal ermee kan stoppen. Omdat ik dan dus echt helemaal niks meer kan. Moest van de week ondanks een bolletje al kiezen. Of stofzuigen. Of boodschappen doen. Om een lang verhaal kort te maken. Is deze vermoeidheid een normaal gegeven bij speedgebruikers en is dit een typical thing. (de reden dat ik zoveel speed had gekocht is omdat ik bang ben dat die dealer ermee stopt en dan kan ik er in ieder geval een paar jaar op vooruit met een half mespuntje per dag.)"