Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo, Ik ben een jonge gast van 26j en ik gebruik al van mijn 15 jaar speed.. De eerste 2 jaar had ik het nog redelijk onder controle maar al snel was het dagelijks van s'morgens tot s'avonds. De tolerantie is heel hoog bij mij, om een beeld te geven hoe hoog dan moet ik zeggen dat ik ongeveer 1/4 van een gram oplos in mijn drinke om een goed effect te voelen en na 3uur neem ik al terug een nieuwe wel een kleinere dosis bij. gemiddeld 1.5gr per dag. De reden waarom ik gebruik is omdat ik anders zo een beklemmend gevoel heb vanbinnen heb, totaal lusteloos, depri en als ik gebruikt heb heb precies wel zin om dingen te doen, sociaal zijn en noem maar op, en als ik echt eerlijk ben en terug kijk kom ik ook met drugs geen stap verder in mijn leven. Om het gevoel van " ik voel me super" te bereiken lukt het me niet meer met speed alleen wel nog als ik een dosis speed neem met daarop een dosis ghb dan heb ik wel weer dat euforische gevoel vanbinnen. En ondertussen blijft "het leven" de dingen van je verwachten die het van iedereen verwacht: werken, inkomen, maandelijkse kosten die betaald moeten worden en noem maar op.. Ik wil zo graag de moed vanbinnen vinden om ermee te stoppen maar ik voel me vaak echt alleen vanbinnen alsof ik de enige ben die op deze manier drugs gebruikt. Heeft er iemand ook dit probleem of tips hoe ik dit zou kunnen aanpakken?"