Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo, Veel mensen stellen deze vragen en ook ik zou dat nog een keer over willen, doen. Sorry maar elke situatie is anders en ik zou graag antwoorden willen op mijn vragen in mijn situatie. Wat het gebruik van drugs betreft ben ik eigenlijk onervaren. Ik gebruik al jaren zeer regelmatig softdrugs(Wiet/Hasj)maar ben nooit verder gegaan. Toch overweeg ik te beginnen met Paddo's of LSD. In andere drugs ben ik niet geinteresseerd. Mijn vraag is dus, met welke zou ik volgens jullie moeten, beginnen? Ik heb gelezen dat Paddo's beklemmender werken dan LSD. Klopt dit? Maar ja, is LSD verstandig voor een onervaren gebruiker als ik? Klassiek is ook dat ik jarenlang depressief ben geweest en het één en ander heb meegemaakt(wie niet?)waar ik tot op de dag van vandaag nog wel eens aan denk(misschien soms zelf pieker). Momenteel gaat het wel stukken beter met me. Eigenlijk best wel goed. Maar toch ben ik bang dat het mis zal gaan tijdens het slikken van één van twee. Vergroot dat de kans op een bad trip niet? Hartelijk dank voor eventuele antwoorden mensen. Ik zal het advies zeker serieus nemen en opvolgen."
"Ik neig denk ik toch naar Paddo's. Dan is de vraag...met welke zou ik moeten, beginnen? Mexicaanse? En hoeveel zou ik in moeten nemen voor een trip die voldoet aan de eisen van een beginner? Eigenlijk ben ik sowieso van plan ze zonder met iets te mengen op te eten. Dan heb ik totale controle over de hoeveelheid. Bedankt overigens voor jullie inbreng."
"Ej, nogmaals bedankt mensen. De antwoorden betekenen veel voor me. Er zijn echter nog een aantal dingen die ik me afvraag. Is een halve portie ook in aantal uit te drukken? Bijvoorbeeld mexicaanse Paddo's. Hoeveel zou ik er gemiddeld in moeten, nemen? Eenmaal in de trip, ben je compleet onbewust van wie je bent en wat je doet? Met andere woorden:''kan ik me naderhand nog iets herinneren van wat ik heb meegemaakt? Ik ben van plan de drugs samen met twee vrienden in te nemen op mijn kamer in Groningen. Ook heb ik iemand gevraagd nuchter te blijven en toezicht te houden. Ik denk dat het neerkomt op plaatjes draaien en films kijken. Is deze setting een goede? Wat is nog meer cool om te doen tijdens de trip? O ja nog één klein dingetje waar ik nieuwschierig naar ben, ik weet dat visueel alles een stuk vetter kan worden maar hoe zit dat met geluid en muziek? Wordt ook dat een stuk indrukwekkender?"