Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Dag mensen, De titel zegt het al, ik ga voor het eerst speed proberen. Althans, ik zit al ruim 2 jaar aan de dextro-amfetamine, wat mn interesse in dit soort middelen heeft gewekt. Als ik dexies neem, neem ik eens per week oraal 15/20 mg. Dit is voor mij genoeg om hard te gaan. (Ik ben hier blijkbaar vrij uniek in, mn vrienden hebben meer nodig) Mijn idee was nu om hetzelfde te doen met de speed die ik heb gehaald. Ik neem liever te weinig dan teveel. Ben een vrij angstig typje als ik iets voor het eerst probeer :P Enkele vraagjes: 1. Is het waar dat je harder gaat van straatpep dan van dexies ? 2. Als dat zo is, is het dan verstandig om minder dan 15 mg te nemen ? 3. Hoe maak je überhaupt zo'n 'bommetje' ? Met vloei heb ik gehoord ? 4. Zijn er mensen die beide middelen hebben gebruikt ? Zo ja, wat was het verschild qua gevoel ? Nog wat extra info: - Het kostte me XXX Euro voor 2 gram (GEEN PRIJZEN OP HET FORUM LEES DE REGELS) - Het ruikt naar appels ??! - Het was 'natte pep' - Ik heb het getest met de 'Mandelin' en 'Marquis' test. Beide waren positief voor amfetamine Alvast bedankt !"
"Dag mensen, Bedankt voor jullie reacties. Ik heb de pep onderhand 2x gewassen met aceton. Dit zou de versnijdingsmiddelen eruit halen (?) Er bleef wel beduidend minder over dan wat het was, dus er is in ieder geval IETS uitgefilterd :P Het gebruiken zelf moet nog gaan gebeuren. Ik zal mn ervaring postten mocht het iemand interesseren."
"Update: het weegschaaltje dat in milligrammen zou moeten kunnen wegen is binnen. Hij lijkt het wel redelijk te doen voor wat hij kostte (20 euri voor betaald) Ik heb meteen al mn varianten dex tabletten gewogen. Voor wie het interesseert: Het 'originele' dextroamfetamine tablet (bevat 5mg dextroamfetamine): { "lightbox_close": "Close", "lightbox_next": "Next", "lightbox_previous": "Previous", "lightbox_error": "The requested content cannot be loaded. Please try again later.", "lightbox_start_slideshow": "Start slideshow", "lightbox_stop_slideshow": "Stop slideshow", "lightbox_full_screen": "Full screen", "lightbox_thumbnails": "Thumbnails", "lightbox_download": "Download", "lightbox_share": "Share", "lightbox_zoom": "Zoom", "lightbox_new_window": "New window", "lightbox_toggle_sidebar": "Toggle sidebar" } Tablet weegt blijkbaar 0,100 Gram (100 Milligram) Het vervangende, en peperdure 'Amfexa' tablet (bevat 5mg dextroamfetamine): Tablet weegt 0,160 Gram (160 Milligram) Het goedkopere, nieuwe, tablet (bevat 2,5 mg dextroamfetamine): Tablet weegt 0,155 Gram (155 Milligram) Tot slot mijn 'zelfgemaakte' capsule (bevat 15 mg dextro-levoamfetamine...hoop ik): Capsule weegt 0,115 Gram (115 Milligram)"
"Nou mensen ik heb t geprobeerd. Ben met 15 mg oraal begonnen. Was inderdaad te weinig. Voelde me hooguit een beetje vaag. Toen 15 mg bijgesnoven. Nou dat werkte wel :P. Wat me opviel is dat het erg branderig was in mn neus, wat bij dex niet het geval is. Het gevoel was lichamelijker. Minder in het hoofd meer in het lichaam. Voelde me ook wat waziger dan bij dex. Er was een duidelijke rush aan het begin. Uurtje later nog wat bijgesnoven. Ging allemaal wel lekker. Nog een uurtje later begon ik me toch wat raar te voelen. Ik had het koud, beetje paniekerig/para, buikpijn etc. Misschien dat de 'high' een beetje uitwerkte. Gelukkig had ik chille vrienden bij me, dus het was allemaal niet zo erg =] Slapen was er in ieder geval niet bij. Ik ben de hele avond klaarwakker geweest, maar niet 'high', dat was alleen de eerste 3 uur. Al met al was het een leuke ervaring, en wellicht wel eens voor herhaling vatbaar. Voorlopig hou ik t wel bij mn dexies =]"