Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Als Rotterdammer kan ik je de Schurk aanraden. Heerlijk chillen op heerlijke banken met veel aardige mensen. Vanaf centraal station tram 4 nemen en even goed opletten. Hij stopt letterlijk voor de deur."