Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hi there, ik zou heel graag jullie advies willen; Mijn man heeft artrose op meerdere plekken in zijn lichaam en heeft hier vroeger 3x tramadol, 3x diazepam en 3x panadol per dag voor geslikt. Na onze verhuizing is er echter geen enkele huisarts die meer dan 1 diazepam 5mg! per dag wil voorschrijven. Gevolg is dat hij iedere dag een keuze moet maken wel of geen pijn te hebben. Uiteraard zijn er in de tussentijd al tig alternatieven aan pijnstilling geprobeerd, zelfs morfine pleisters, maar uiteindelijk is bovenstaande combi het enige wat goed voor hem werkt. Enfin, zelf heb ik nog een oud herhalingsrecept voor 1x pm een pakje oxazepam, wat ik zelf nauwelijks gebruik maar wel ophaal, maar dat doet niet hetzelfde voor hem en toen ik recht op de man aan de huisarts vroeg om dit om te wisselen naar diazepam, kreeg ik de wind van voren. Via de zwarte markt diazepam 10 mg besteld ,maar dit bleek nep te zijn ( Galenika wordt vaak gefake-d). Nu ben ik een site met allerlei benzo poedertjes tegen gekomen, jeej, maar heb geen idee wat nou het dichtste bij de ontspannende en pijnstillende (dus niet high) werking van diazepam komt en hoe ik dat aan moet pakken qua dosering. Heeft iemand hier misschien goede raad?"
"Hi Neo-Shulginist, Sorry, ik was gisteren de hele dag de hort op, maar uiteraard bedankt voor je uitgebreide reactie. Dat stel ik zeer op prijs. Ik zag dit echter eerlijk gezegd even niet aankomen, daar ik op dit forum hoeveelheden drugs, medicatie, benzo's etc benoemd zie worden waar mijn oren van gaan klapperen. Als niet drinkende alcoholist ( ruim anderhalf jaar), ben ik (en hij) mij absoluut bewust van de risico's op verslaving, dat gun je niemand. Nu ga ik er stiekem wel een beetje er van uit dat er op dit forum ook mensen zijn die met beleid hun middeltjes nemen en dus alsnog ook hun ervaringen kunnen delen. Ik begrijp de insteek van de arts, maar inmiddels zijn er zoveel alternatieve pijnstillers geprobeerd, die stuk voor stuk de pijn niet wegnemen en vaak vervelende bijwerkingen hebben. Ik vind het persoonlijk absurd dat hij makkelijk wel meer tramadol kan krijgen ( meer tramadol dan 2 pd veroorzaakt regelmatig hoofdpijnaanvallen) en vervolgens zelfs morfinepleisters heeft gehad. Beide opiaten met een zeer verslavende werking; die logica slaat voor mij als een tang op een varken. 3 jaar geleden is hij zelfstandig volledig afgekickt van de morfinepleisters, wat een hel, maar wat een doorzettingsvermogen! 2 jaar lang heeft hij zich zonder enige vorm van medicatie overgegeven aan de signalen van zijn lichaam, maar gevolg was dat hij ( inmiddels 48 jaar) echt nog maar heel weinig kon. Kwaliteit van leven heeft toen toch weer een andere betekenis gekregen, zodoende dat hij toch weer aan de minder sterke tramadol combi is begonnen, maar dat doet het hem soms net even niet Het is overigens zeker niet de bedoeling om nu gelijk 2 "diazepam" van 5 mg per dag te gaan slikken. Per saldo gaat om max. 1 pakje diazepam in de 3 maanden erbij; dat geeft hem zelf iig de keuze om de pijn uit te zingen of niet. Nu neemt de huisarts deze keuze, krijgt hij het niet en ik kan op het internet genoeg, maar geen betrouwbare site/aanbieders vinden, zodoende dat ik dacht aan het rc aanbod en leek fanax een mogelijk alternatief wat ook nog eens in 4en gebroken kan worden. Zodoende dat ik het toch nog heel fijn zou vinden als er nog wat ervaringen gedeeld kunnen worden."
"Hoi dupont, dank voor je reactie! Ik heb jullie beide advies over rc benzo's uiteraard ook aan mijn man voorgelegd en we zijn het er allebei over eens dat we nog altijd het liefste willen kijken of we toch op een andere manier aan 1 pakje per kwartaal van een bekend merk kunnen komen. Dat zou al zo'n gerust stelling zijn en ondertussen idd een bewuste rem op gewenning. Wellicht is dat dan ook iets om hier te vragen in de categorie farmaceutische drugs: Laatst hebben we een aanbieder gevonden, die ook netjes en snel over de brug kwam, maar dat was notabene 10 mg van het merk galenika en deed niks voor hem. Nu hebben we ook op het web gevonden dat dit een merk is wat vaak gefaked wordt. Een andere aanbieder heeft het over losse tabletten van het merk apotex, wellicht dat iemand daar iets over weet of een ander merk?"
"Oh en heel toevallig hebben we dit jaar zelf de rick simpson thc pasta en olie gemaakt. Het idee was ontstaan in de periode dat hij medicijnloos was. Nu is het ons dit jaar gelukt, maar ondat hij weer aan de medicijnen zit, is het geen aangename combo alsin dat hij zich dan naar voelt. Wiet in de vorm van blowen dito en pijnstillend heeft hij in de periode zonder medicijnen ook nooit ervaren. Op dit moment is hij weer als zzp-er aan de slag zodat hij zelf zo goed mogelijk kan monitoren wat te belastend is. En iedere tablet extra is zo'n signaal, maar dat is dus nog steeds aftasten. Dus zodoende onze zoektocht"
"dupont zei: Het lijkt misschien legit omdat het echte Diazepam lijkt, maar drugsdealers zijn drugsdealers en die zullen je oplichten zodra ze de kans krijgen. Het blijft een gok of je krijgt wat je denkt te bestellen. Ik heb geen ervaring met pharma via het clearnet maar ik gok dat je 8/10 keer of helemaal niets krijgt of eoa RC benzo vermomd als Diazepam. En de pest is dat de Nederlandse testservice geen medicatie test, dus je kunt moeilijk checken of je echt hebt gekregen wat je wilde bestellen. Losse tabletten klinkt al aardig shady eigenlijk. Niet dat een blister 100% garantie geeft dat 't echt is maar los is vrijwel zeker een RC. Klik om te vergroten... Dat is idd onze ervaring en fijn dat je mijn laatste vermoeden richting losse tabletten bevestigd"