Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Dit is allemaal tijdens een klein festival gebeurd eergisteren. Het is echt heel moeilijk en onbegrijpelijk om uit te leggen. Maar ik was daar gewoon, was op dit moment met twee vrienden, en 1 van die vrienden wilde lachgas doen. Ik had dit 1 keer gedaan en voelde eigenlijk niet echt iets, was gewoon een beetje licht in m'n hoofd maar niks meer. Nou wij zaten op de grond, ik ging die ballon doen maar zonder een pauze ofzo wat misschien mijn fout was. Plotseling hoorde ik een piep, deze piep werd steeds hoger, ik hoorde ook geen muziek ofzo. Toen die piep stopte hoorde ik niks meer, deed ik m'n ogen open en keek naar die vriend, hij viel in slowmotion op de grond, ik zag alles in slowmotion, maar ik hoorde gewoon niks. Toen deed ik m'n ogen dicht want ik dacht dat dit een droom was, ik was gewoon bang. Toen kreeg ik m'n ogen niet open, en viel ik bijna weg. Op dit moment dacht ik echt dat ik dood zou gaan. Ik zag ook flitsen waarin in mezelf bij de ambulance zag. M'n lichaam had geen kracht meer. Ik hoorde mezelf schreeuwen met 'neeeeeee, ik ga out'. M'n stem was vervormd, en ik hoorde het in echo. Dit is het enige wat ik heb gehoord, mezelf. Ik kreeg m'n ogen weer open, maar alles ging nog steeds in slowmotion, het was zo eng, ik dacht oprecht dat dit het einde was. Toen probeerde ik op te staan, en te lopen naar die vriend, maar die vriend kwam in slowmotion naar mij toe. Het duurde echt een tijdje voordat ik alles weer normaal zag. Gelukkig heeft een heel lief meisje me toen geholpen. Dit dus. Ik wist echt niet dat dit mogelijk was. Ik dacht echt dat ik voor altijd weg zou vallen en dat ik nooit meer terug zou komen, ik dacht het niet alleen maar het voelde ook gewoon zo. - Ik had ook het gevoel alsof mijn vrienden doodgingen, en dat ik daarna ook dood zou gaan - Tijdens dit moment had ik geen gevoel, m'n vrienden raakte me aan maar dit voelde ik niet meer Ik ben heel erg benieuwd of jullie ook ooit zoiets engs hebben meegemaakt, door lachgas of een andere drug. Vooral ben ik benieuwd of jullie ook ooit het gevoel hebben gehad dat je bijna out gaat of zelfs het gevoel hebt dat je dood aan het gaan bent. Ook hoop ik dat ik antwoorden kan krijgen, hoe zo'n ballon zo slecht heeft kunnen vallen. Thanks a lot X"