Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hi, Ik heb nog nooit eerder een berichtje geplaatst. Wel lees ik al een tijdje mee. Ik zit zelf nu ook met een probleem. maar toevallig kan ik jou wellicht wel adviseren vanuit mijn eigen ervaring. Even een belangrijke punt gebruik het niet samen met oxy. Of laat er minimaal 4 uur tussen. Maar beter laat je ze links liggen. Het werkt elkaar namelijk tegen waardoor ze beide niet goed meer werken. Waardoor je meer oxy zal gaan nemen en denken waarom werken ze niet en Bam overdosis. Dus dit wil ik echt op je hart drukken doe dit niet! Het is mij al eerder gelukt met behulp van Kratom (Wel de poeder geen capsules werkt naar mijn mening minder goed) van de die troep af (mega hoge dosis oxy) Toen werkte het top! .Op wat zwaren benen en super lui na. Dus op jou vraag bij de ene werkt beter de groenen en de andere de rode. Ik wisselde het af met de red bonero en super green of ik deed 2,5 gram rood en 2,5 gram groen. De Rode variant wordt het meeste gebruikt voor opiaten afwenning. Qua dosering is lastig te bepalen. Dat is voor iedereen anders. Week een heb je wat meer nodig. Let wel je krijgt geen oxy gevoel! Het is echt voor je ontwenning verschijnselen te verminderen. Dus zie het als een soort hulp middel en niet een vervanging van. Vanaf week 2 ga je weer je dosis minderen. Dat kan je doen door er langer tussen te laten of het aantal gram te verminderen. Mijn tip hou het bij vanaf het begin. dus bevoordeeld 10-06 07:00 uur 5 gram 10:00 uur 3 gram etc zo heb je een duidelijk overzicht. Dit helpt dat je weer in een later stadium van afbouwen. Dan bouw je rustig af . Dat is echt makkelijk als echt opiaten. Het is namelijk super vies hahah. Sommige stoppen gelijk na week een, om een Kratom verslaving te voorkomen. Dat kan ,maar je hersenen zijn nog niet hersteld. Waardoor je sneller weer oxy wil of helemaal lusteloos wordt. Dus ik ben voorstander van rustig afbouwen. Maar dat is eigen keus. Begin laag 3 gram ofzo voel je nog echt oncomfortabel (wacht wel even half uurtje ongeveer) dan doe je per gram verhogen tot je comfortabel bent. Bij mij persoonlijk zat ik rond de 5 /6gram soms goed. Pas op bij te veel 🤮 dus beter rustig aan. En op gevoel maakte ik mijn vieze modder goedje bij +/- om de 2 uur. Let wel ik heb een gastricbaypass ( maagverkleining) Dus wellicht heb jij veel langer profijt ervan dan dat ik heb. Ze zeggen dat het ongeveer 6 uur kan werken. Bij mij helaas niet 🙃 Luister goed naar je lichaam. Extra tips - warm bad met magnesium of een lekkere warme douche. -Neem hoog gedoseerde vitamine c(1000) erbij om de 2 uur. Laatst een hele studie over gelezen echt bizar hoe goed dit werkt. -Naast je multivitaminen. - gezond proberen te eten. -Ook sport drankjes willen helpen denk dan niet aan red bull maar Gadoreet als ik het goed spel😅 of AA waar die electronen in zitten ik kom even niet op de naam. Dit gebruiken sporters natuurlijk ook niet voor niets. - naar buiten echt dit wil je waarschijnlijk niet maar dit helpt echt even wandelen dat brengt je gedachten even er vanaf (sowieso belangrijk je mindset) Maar de zon op je bolletje kalmeert ook je zenuwstelsel. Wees lief voor je lichaam en verzorg even met extra liefde deze weken. - afleiding! doe wat je op dat moment kan heb je veel last ga een leuke film kijken of iets. Probeer positief te blijven op moeilijke momenten denk dan nu is het even wat het is maar hee straks heb ik mijn leven terug. Sommige hebben door de Kratom helemaal geen onwennig verschijnselen maar sommige wel nog wat. Dus verwacht niet dat je opeens helemaal nergens last meer van heb. het maakt het een enorm stuk makkelijker dan cold turkey. Of afbouwen. Maar dat is mijn mening. Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het graag Groetjes en kom op je kan het👊🏼"
"Hi, Geeft niks toevallig kijk ik ook net. Misschien moet het zo zijn😉 Was je wel al begonnen met Kratom? Super goed van je klinkt als een goed begin. En wat je beschrijft dat het na 12 uur vervelend begint te worden. Is nog niet zo gek hoor. ik heb de eerste keer na een jaar lang te hebben gebruikt van een hoge dosering oxy door mijn hernia. Ben ik in een keer gestopt zonder ontwenning verschijnselen?? Toen was mij nooit verteld dat je het af moest bouwen. Wist niet eens dat het verslavend was. Ik was verhuisd en het recept moest door gefaxt worden naar de nieuwe apotheek. Dat was mis gegaan. Natuurlijk precies op een vrijdag. Het ging met mijn hernia toen al beter gelukkig, dus ik dacht toen nou laat maar. Tot de de dokter assistente op een woensdag mij bozig belde waarom ik mijn recept niet af had gehaald. Dat ik het nooit zo had mogen doen. Maar goed hè ik had nergens last van toe ja een beetje kortademig veder echt niets. Dit is ook al jaren geleden toen was er überhaupt niet veel bekend over de gevolgen. 2x keer hernia was weer cold turky wederom mijn eigen keuze aangezien ik maagzweren had. Toen was het wel een hel! Misschien ook omdat ik als echt heel ziek was (dacht ik) 3x helaas wederom een hernia nou een ik had er 3. miscommunicatie met apotheek en huisarts Waardoor ik zonder medicatie kwam te zitten met de feestdagen 5 dagen totaal. Dat was ook echt geen grap wat een hel. Ik had het afgezworen nooit meer wilde ik het slikken. 4x weer een hernia ging kapot van de pijn functioneerde niet meer door de pijn. Als alleenstaande moeder niet echt handig. 3 weken lang alleen paracetamol nou je kan net zo goed smarties eten helpt voor geen drol. Toch maar de huisarts gebeld waren geen andere opties ( voor mij) weer die kak troep. Ik wilde na een tijd vanaf. Maar was toch wel bang door de 2x en de 3x cold turkey. Toen vond ik kratom dat was echt een wonder voor mij. Had nauwelijks last van de nare afwending verschijnselen. Ja dat zweten vooral in de nacht bah. Had ik helaas wel. Maar ach allemaal tijdelijk. Persoonlijk denk ik wel dat het te maken heb met hoogte van de innamen van van de opiaat die je ervoor gebruikte. Kratom is natuurlijk wel mild vergeleken met oxycodon,Fentanyl of heroine. Ik maak een “shotje” beetje zorgen dat het een grote slok wordt. Ik gebruik heet water vanuit mijn koffiezetapparaat net even wat minder heet als van de water koker. Met 2 zoetjes erbij aangezien het zo bitter is. Dat roer ik goed door,dan wat koud water erbij. Het lost niet op dus je heb echt een modder goedje zeg maar. Ik zet meestal een glas met chocolademelk of Fristi er naast. Dus in een keer naar binnen gieten en meteen een paar slokken choco of fristi erachteraan. Meestal blijft er wat in je beker zitten dat doe ik met koud gewoon vullen en erachteraan. Heb je ook gelijk extra vocht binnen vooral tegen 💩 anders ga je tennissenballen kakken. Geloof me dat wil je echt niet. Nou lekker lang verhaal geworden 😂 Hopelijk heb je er iets aan. groetjes en succes 💪🏼"
"Maatje90 zei: Ik neem nu echt 10;gram kratom 2 x per dag en nog dood ziek maar goed fentanyl is ook een stuk sterker Klik om te vergroten... Hi, Excuses voor mijn late reactie. Hoe gaat het nu met je? I know fentanyl is de hell! Oxy is naar mijn mening vervelend om af te komen maar zeer goed te doen. Maar Fentanyl pfffff heavy shit! Kratom haalt niet alles weg bij Fentanyl maar het maakt het wel een stuk dragelijker. Week 1 is en blijft gewoon kak! misschien ben je ondertussen weer helemaal op de been?! Maar wellicht is dit fijne informatie voor iemand anders. Die met het zelfde probleem kampt,als wij hebben/hadden.. Wat het stukje Kratom betreft… 10 gram in een dosis is wel veel hoor. Mijn advies is probeer het te verdelen. Meermaals per dag. Dan krijg je ook niet zo snel maag klachten etc. Ik ben begon bevoordeeld met 5 gram. Krijg je weer de “kriebels “ nogmaals doseren. Eerste week deed ik het om de 2/3uur. En op een lege maag werkt het best. De eerste week begon ik met 5 gram groen in de ochtend (voor net even meer energie) De rest van de dag… groen 2,5 gram mengen met 2,5 gram rood. Vanaf een uur of 20:00 over op alleen 5 gram rood. Anders slaap je dus niet! Voordat ik naar bed ging nam ik meestal iets meer rond 6/7 gram rood. 2 week afbouwen en alleen groen. Rood alleen voor het slapen. Disclaimer aantallen grammen /tijden werkte voor mij op deze manier. Dit zal je echt zelf moeten voelen. Voor week 1 Max week 2 Kan je voor de nacht prima diazepam erbij nemen. Weet dat er een hoop tegen standers zijn,van het combineren maar voor mij werkte dit. En leef nog steeds😉 Voor mij was het erg fijn en het hielp mij enorm. Mocht je nou echt geen hulp krijgen van de medischesector???? Evt wil Bromazolam (RC) ook goed helpen. Pas ook op 3 mg klinkt niet veel ,maar dat is het wel begin maar met een halfje. Deze heeft ook een lange half tijd. Pas op met Bramozalam net als Kratom gebruik het met verstand! En mocht je nou van alles af zijn? Maar je zo depri voelen neem voorlopig alleen de groene Kratom minimaal. Alleen 3 gram in de ochtend bevoordeeld. Zodat je paws in rust kunnen herstellen. Dit voorkomt naar mijn mening ook eerdere een terug val. Hopelijk heb je wat aan mijn tips? Of wellicht iemand anders 🫶"
"Maatje90 zei: Ja ik verdeelde de kratom ook echt over de dag alleen 10 had ik echt nodig 3 x over de dag verdeeld maar dat zit nu inmiddels op 0 mg en clondine ook ik slaap al beter maar nu heb ik nog erg last van de verveling maar goed elke tip helpt toch mensen kunnen mischien wel aan dat van jou niks hebben en dat van mij ook niet ! Maar hebben daar voor wel info wat kan en niet kan 👍 Ik heb 3 x 50 gram kratom 2 rode en 1 groene door elkaar gegooid dus dat gaat niet meer Maar ik wil overal van af dat voelt toch beter ! En iedereen zou zegge dat je of zus of zo en van middel a of b mag je maar 5 mg of je mag maar 40 mg diazepam maar het is voor iedereen anders en doen wat goed voelt Ben u ook zelf gestopt metviets Klik om te vergroten... zeg maar je hoor hahahah. Puur uit interesse… Ben je gelijk begonnen met Kratom? Of heb je gewacht tot je ontwenning kreeg? En gelijk 10 gram genomen? Achteraf gezien was het meer dat je het gevoel probeerde te evenaren van Fentanyl? Oncomfortabel is het sowieso wel week 1 probeerden dat te onderdrukken? Of was het echt dat je anders ziek werd? En in een keer gestopt met Kratom en na hoelang? Interessante plant is het toch hè?! Maaaaaar even hoor….Je mag echt heel trots zijn hoor💪🏼 Probeer daar je positieve energie ook uit te halen. Het is echt een overwinning! Je bent eraf🙏🏼 Ja ik ook helaas meermaals opiaten. Oxy en fentanyl. Medische maar dat maakt het niet minder verslavend. Veder nooit drugs gebruikt. Dus herken je verhaal en gevoel wat het geeft. Dat eraf komen is zwaar kak! Maar mensen willen zich nog wel is vergissen in het mentale gedeelte wat daarna komt. Dagen lijken weken te duren, alles is saai bijna. Alsof je nergens meer plezier uit kan halen. Onzekerheid komt dit nog goed??? Echt wel een beetje Depressief hè?! Ik kan je garanderen het komt goed! Het heeft tijd nodig om je receptoren weer in hun eigen balans te laten komen. Ze hebben zo lang stofjes gehad van buitenaf. Het duurt even voordat ze het zelf weer helemaal aankunnen maken. Wat ik wel lang had,dat ik echt wel het energieke,happy gevoel misten. Daarom gaf ik je de tip van de micro dosis Kratom kan wit of groen Wit is vooral energie en euforie. Groen is een mix tussen rood en wit. Ik heb chronische pijnklachten helaas dus dan is groen top! Voor mij geen medische opiaten meer en zeker geen Fentanyl wat een duivel is dat. Groetjes 🫶"
"VJ_LSD72 zei: Kunnen Oxycodon en Kratom gecombineerd worden? Ben lichtgewond in het ziekenhuis en daar krijg ik straks pijnstilling mee en ga het liefst thuis verder op de kratom. Of gewoon niet doen en netjes de oxycodon nemen? Klik om te vergroten... Misschien heb je antwoord al gehad? Maar zag het niet zo snel staan. Nope! Sterker nog ze cancelen elkaar uit. Ze binden zich op ( bijna) de zelfde receptoren. Te Weinig ruimte daar.Dus vecht om hun plekje. Jij snapt niet waarom je pijnstilling niet werkt?! Dus slik je meer. Bam overdosis. Dus a.u.b. pas daar mee op🫶 of laat er minimaal 4 uur tussen. Ik snap ook dat je liever de oxy neemt😂 Gaan met die banaan🚀 Weet je wat het is dat gevoel wil niet meer kwijt. En dan zit je pas met de gebakken peren! Hou het a.u.b. bij je Kratom 🙏🏼 Zoveel makkelijker om af te komen ook. En dat luien…. Welke kleur had je? waarschijnlijk rood? Misschien kan je groen proberen of mochtje dat al geprobeerd heb hebben? een andere groene variant? Wit is vooral gas op de lolly. Kratom is geen oxy! Dus verwacht niet het zelfde gevoel.. Dat is bijna niet te evenaren of je moet een hele sterke maag hebben😉 En nul opiaten tolerantie. Kratom is voor de pijn en hoop dingen is het perfect. En beter online even bestellen waar ze alleen dat verkopen zeg maar. Smarts shop is duur en lang niet de zelfde kwaliteit. Beter nog paracetamol als je denkt dat het gaat."