Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hey allemaal! MangoHaze777 hier. Ik ben nieuw op het forum, en dacht laat ik eens een topicje starten. Ik smoke nu zo'n 5 jaar vrijwel dagelijks, en er is nog altijd iets wat mij bezighoud. Ik rook zelf vooral haze soortjes. (lees Amnesia, Lemon, G13, en Mango ). Nu word ik van haze altijd lekker baked, en is dit dus altijd mijn vaste go-to. Nu heb ik het gevoel als ik Kush of een andere strain die grotendeels uit indica bestaat rook, ik hier mij niet / nauwelijks stoned van voel. Is dit persoonlijke voorkeur of heeft dit te maken met iets anders? Ik vind de smaak echt heerlijk! Maar het effect komt niet echt op. Ik hoor graag wat jullie denken, peace."
"Dat is dus het punt, van Haze word ik echt heel lui, en merk ik aan mn hele lichaam en hoofd dat ik stoned ben. Met kush is dit dus totaal niet het geval! Al zit ik diep in de bank of in een stoel gezonken, veel doet het voor mij niet. Nu ben ik inderdaad van mening dat een tolerantie break voor mij zeker geen slecht idee zou zijn. Maar dat ik echt helemaal niks voel van indica soorten snap ik niets van. Edit: Van de haze soorten voel ik ondanks mijn tolerantie nog altijd het gewenste effect"
"Die blinde test lijkt mij een goed idee @henkie2. Dan zit ik alleen nog met het punt dat ik toch echt proef wanneer het een haze of kushsoort is. Voorheen rookte ik vrijwel alles door elkaar met (9/10x) het gewenste effect. Sinds ik de kush van mijn lokale coffeeshop heb gehad, heb ik het gevoel dat geen enkele indica-dominante soort mij stoned maakt (of pas na 3 gram). Als ik een 0.5 Silver Haze rook merk ik richting het einde van de joint zeker wel een opkomst. Bij de kush is dit totaal niet het geval, ook niet na de 2e of 3e. Edit: Hybride soorten zoals WW en Northern Lights doen het echter meestal prima bij mij."