Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi allemaal , ik heb een vraag. Ik ben gestopt met mijn Tramadol gebruik omdat het de spuigaten uit liep. Ik ben afgelopen weken erg beroerd er van geweest. Nou gaat het gelukkig weer goed!!! nu was mijn vraag , stel ik krijg iets en ik kom in het ziekenhuis en ze willen me opioiden geven voor de pijn, moet ik dat dan afslaan , of maakt dat dan niet uit en raak ik dan niet weer in 1 x verslaafd? die angst zit een beetje in me achterhoofd van stel ik krijg ernstige pijn , kunnen ze me dan überhaupt nog wel wat geven ?"
"Dank voor jullie steun 💓"
"Ik voel me een vrouw van 80 die op een krukje moet zitten om de was op te vouwen is dit normaal.? Snel buiten adem , 0 energie. Of past dit er niet bij en zit ik me nu aan te stellen ? Mentaal gaat het eigenlijk wel goed alleen fysiek voel ik me heel zwak"
"Damius zei: Goed bezig, keep it up! Het kan verstandig zijn om ook een noodplan voor jezelf te maken, precies voor de momenten dat je er echt even doorheen zit en weer voornemens bent terug te vallen. Bijvoorbeeld een stuk te gaan wandelen of iets anders dat je acute afleiding geeft. Klik om te vergroten... Dat is een goede tip dankjewel ! ik heb zelf het gevoel dat ik op de goede weg zit , en dat Tramadol echt mijn aller grootste vijand is die zo ver mogelijk uit mijn buurt moet blijven! Ik was zeker niet van plan dit nog eens te doorstaan"
"Oké ja omdat sommige reageerde met ik ging veel sporten , ik denk dat ik het nog niet tot de auto red om naar de sportschool te gaan dan heb ik de tong al op de knieën hangen. Of sloeg dat meer op sporten als ik over de verschijnselen heen ben"
"Ben bijna 120 uur verder nu , terug vallen gaat zeker niet gebeuren. Hoop dat m’n buik morgen wat beter is dat zou al de helft schelen bedankt voor de berichten 💓"
"Hallo allemaal , Bedankt voor jullie steun en alle berichtjes , ik voelde me vandaag voor het eerst weer een beetje mens en ga zo wandelen met m’n zoontjes. I did it. Ongelofelijk ook hoe makkelijk je zo lang gebruik kan maken via de huisarts van een medicijn zonder tussentijdse controle. Daar zoude ze eigenlijk meer toezicht op moeten houden om mensen dit soort ellende te besparen. Voor wie het zich zelf wil besparen dan .. snap best dat er mensen zijn die het wel prima vinden door te gaan dat is ieder z’n eigen keus. Wil je dus niet verslaafd raken aan deze shit let dan dus goed op hoeveel en hoelang je het gebruikt want het sluipt er in!"
"Hoi ik had nog een vraag misschien kunnen jullie die beantwoorden. Stel ik krijg ooit iets en ik beland in het ziekenhuis , en ze willen me opoiden pijnstillers geven voor de pijn. Moet ik die dan altijd afslaan of ben ik dan niet weer in 1 x verslaafd er aan? Misschien domme vraag maar ik heb echt 0 verstand van dit soort dingen"
"HeyNeia zei: Hallo, ik ben 28 jaar en gebruik nu ongeveer 2 a 3 jaar tramadol. In het begin kreeg ik ze omdat ik een zware kaak operatie had gehad maar op een gegeven moment kreeg Ik dat recept natuurlijk niet meer. Omdat ik me er wel goed door voelde ging ik ze daarna illegaal via internet halen, het laatste jaar pakte ik tot wel 20x 50 mg per dag. Dit is ook de eerste keer dat ik het “openbaar’ vertel, niemand in mijn omgeving weet dit.. Nu moet het natuurlijk stoppen. Ik ben gewoon in 1 keer gestopt. 8 oktober in de avond heb ik de laatste dosis gepakt, dat is dus nu ongeveer 40 uur geleden. Ik voel me echt kut. Mijn benen zijn super rusteloos, ik ben heel de tijd aan het snotteren, veel naar de wc, trillerig en gewoon heeeeel down. Heeft iemand hier ervaring mee? Wat kan ik nog verwachten? Ben ik voorbij het ergste? Ik kijk heel erg uit naar reacties, Ik voel me super eenzaam hier in. Klik om te vergroten... Hallo , bent u toevallig nog actief op dit forum, ik vroeg me af hoe het is gegaan. Ik ga ook beginnen met het stoppen van Tramadol ik zat ook op de 20 per dag."
"Was je ook in 1 x gestopt of heb je het afgebouwd"