Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Bedankt jongen. Ik ga terug slapen. net wakker, iets gegeten Morgen nieuwe dag."
"Ik ben in mijn 3e liter water sinds 4 uur s'nachts. Beetje tegen de vodka. Had contact met een kliniek en zal minimaal mijn gehele eigenrisico kosten. De fijneste is dat mij huisarts is een super leuk jong man, weet al veel van mij en zal wel de beste doen om mij te helpen. Mishien kan baclofen wel lukken. Een diazepam ook dus."
"Dank je wel voor de steunen. Gaat wel goed."
"Ja. Zeker een goed idee. Ik ben maximaal om te lezen erover. Ga meteen naar Ravers dus. Bedankt"
"Lieve mensen. 7 dagen na de could turkey. Ik ben 1 zombi geworden gedurende de laatste 6 dagen. Gisteren beetje beter maar voelde als ik ziek zou worden. Korst of griep. Niet echt gebeurt. Ik had toch lastig met slapen maar ook met beweging en zware hartkloppingen. Moeite met adem halen ook en een sort van 1 veld volle sprinkhanen in mij hoofd. Ik moet ook zeggen dat als ik geen slaap middelen had genomen het zal niet lukken om te slapen. Geen enkele nacht. Paar keer wat shotjes vodka genomen om de seroquel effect te versterker. Geen liter dus. Gisteren voor het eerste geen slaap middelen gebruikt. Niet echt goed geslapen. Eerste keer wakker na 4,5 uren. Daarna nog 4 keer wakker. Elke keer wakker met gekke dromen. 1 reus nachtmerrie, die ene die maakt me wakker na de eerste 4,5uren. Echt ange dingen van het verleden. Maar toch vandaag wakker met ongelooflijk veel energie(75% van normaal als ik kan zoals dit vergelijken, ik ben ook geen tiener, 39 jaar al) Sprinkhanen lijkt me rustiger nu. Longen accepteren makkelijker die lucht. Blijheid en positiviteit zijn ook 75% terug. Vandaag ik voel als ik kan echt terug te sporten. Ga zo beginnen dus. Nogmaals ik moet zeggen, als jullie niet hier waren ik zal nog grotere paniek had gekregen. Les gelezen. Ik ga niet zeggen dat ik ga helemaal stoppen maar zeker minimaal 6 maanden pauze vanaf nu. Ik vind wel een heerlijke drug maar, zeker nooit meer dan 100 ml thuis te hebben en niet meer dan 2 keer nemen op 1 dag en dan pauze van een week. Ik zal nog meer info hier lezen. Dat is zeker. Ik hoop dat ik kan in bepaald vorm ook andere mensen hier helpen. Hasta la vista. Luvs"
"Omdat ik ben aan het zoeken een kan nergens erover vinden"
"Hooi. Mij Nederlands is niet perfect. Excuses. Ik heb 28 uur geleden half liter ghb opgemaakt tijdens 8 dagen. Cold turkey gestopt. Ik kan niet slapen. Een ik had wat zweterige voeten een handen vanmiddag. Nu ik lig lekker een had en gevoel van inner vrede, toen ik heb wat andere posts gelezen. Nu voel ik een beetje bang. Mijn ogen zijn oud geworden. Blijven nog een beetje voorchtig. Wat kan ik nog verwachten? Ajb. Alvast bedankt"
"Nu 36. Heb toch gewerkt. Ik ga zo sporten. Bedankt."
"Fijn. Bedankt. Ik heb wat geslapen maar toch wakker geworden na 4 uren. Bos. Ruzie met mijn vriendin gemaakt en nog een 5cl G genomen. Dom van mij. In slaap gevalen en na 6 uur wakker geworden met zware hartkloppingen en veel om te trillen. Paniek geliijk. meteen bedacht om een kliniek te regelen. De rest van de G weg gegooid behalve 10ml om af te bouwen. ik heb eerste 3,5 genomen, slaap gevallen, 4 uren later 3, nu ik heb net geprobeer allen 1,5ml, heb nog 2 om door te gaan. Ik ga zo naar de huisarts prober wat baclofen of diazepam te regelen of misschien een kliniek. Ik laat jullie weten nog veerder. Alvast bedankt voor de steunen. Het is zeker fijn om te delen"
"ik heb 0,5 liter ghb op maar was nog 100ml thuis. Wat dom. En zeker te laat hier bij de forums gekomen. Net 1ml genomen"