Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Blauwe/groene NO1's. Pillen hadden een slechte reputatie omdat er een paar jaar terug PMMA in was gevonden volgens mij. Nu zijn het echt hele 'smooth' pillen van 170-180mg. Ze komen heel relaxt opzetten en dan weet je eigenlijk al meteen dat het goed zit."
"Hallo allemaal, Niet zo lang geleden voor de 5e keer XTC gedaan. Het beloofde een mooi feestje te worden omdat ik 'eindelijk weer' mocht. De laatste keer was alweer dik 5 maanden geleden. Ik had goede pillen geregeld dus daar zou het zeker niet aan liggen. Eenmaal op het festival nog een aantal uren nuchter rondgelopen. Rond 18:00 uur 's avonds begonnen mijn maten al met de eerste pilletjes. Ik besloot nog eventjes te wachten omdat ik wist dat ik niet 6 uur lang op XTC kon lopen. Rond 18:45 moest ik er ook maar aan geloven en dropte ik de eerste 3/4 (130mg). Na ongeveer een half uurtje begon ik hem al lekker te voelen. (voor het eerst dat een pil snel werkt, want normaal gesproken duurt dit zo'n 60-90 minuten bij mij) Ik ging heel lekker maar om 21:00 uur was ik allang weer over mijn top heen en was het tijd om bij te doseren met 1/2tjes. Het bij doseren bracht mij niet meer op het niveau waar ik was.. erg balen natuurlijk en de comedown kwam al meteen inzetten. Binnen 3 uur was ik alweer helemaal depri geworden en had ik totaal geen 'love' gevoel meer. Ook was ik al vermoeid en had ik geen zin om te dansen. Ik baalde erg omdat mijn maten nog steeds allemaal op hun top zaten en ik alweer depri was. (Als ik tijdens een trip mijn 'top' heb gehad wordt ik vrijwel meteen depri en heb ik geen energie meer). Deze keer was het wel heel extreem en heel snel. Ik besloot bij te doseren maar dit zorgde er alleen voor dat ik wazig en misselijk werd. De laatste 2 uren van het feest was ik niets meer waard en ben ik maar ergens op de grond gaan zitten. Erg jammer natuurlijk! Nu is mijn vraag natuurlijk: Hoe kan het dat de trip zo extreem snel voorbij is bij mij? Ik heb ook last van een hele nare comedown waar ik heel depressief en saai van wordt. Mijn vrienden kunnen mak-ke-lijk meer dan 6 uur partyen op xtc maar mij is het nooit langer dan 4 uur gelukt. Het rare is ook nog dat ik de enige ben van mijn vrienden die ruime pauzes houdt tussen het gebruik in. Ik houdt er altijd wel 2-3 maanden tussen en het minste wat is voorgekomen is 6 weken. Mijn maten gebruiken gemiddeld iedere 2-3 weken en zij gaan altijd prima.. Ik had die nacht ervoor gewoon goed geslapen dus daar kan het ook niet aan liggen. Iemand een idee?"
"Even ter verduidelijking: Mijn trip heeft van 19:15 tot 21:45 geduurd (2,5 uur). Daarna natuurlijk nog wel strak gestaan maar ik ervaarde het totaal niet meer als 'fun'. Ik was er toen gewoon al helemaal klaar mee."
"Hendroit zei: Je had eerder moeten bijpakken.. Klik om te vergroten... Misschien is dat wel een factor ja.. als ik eenmaal lekker ga wil ik nog wel eens vergeten bij te doseren. Maar ik ben geen frequente xtc gebruiker, dus 130mg als begindosis was voor mijn doen redelijk veel. Ik had binnen 2 uur al ~90mg bijgepakt en toch ging het allemaal zo snel voorbij Erg vaag dit.."
"Maak je geen zorgen; Het is heel normaal dat iemand fris uit zijn mond wil ruiken als diegene uitgaat. Zo'n bewaker brengt een pakje kauwgom echt niet in verband met een XTC gebruiker. Als ik je wel een tip mag geven: Voordat je het festivalterrein opgaat (buiten), zorg dan dat je pillen al goed in je boxer zitten en voorkom dat je nog aan je ballen gaat graaien. Afgelopen weekend bij een festival heeft de politie in undercover auto's een hoop mensen opgepakt buiten het terrein omdat ze verdacht veel in hun ondergoed aan het voelen waren."
"Raban zei: Madeon zei: Maak je geen zorgen; Het is heel normaal dat iemand fris uit zijn mond wil ruiken als diegene uitgaat. Zo'n bewaker brengt een pakje kauwgom echt niet in verband met een XTC gebruiker. Als ik je wel een tip mag geven: Voordat je het festivalterrein opgaat (buiten), zorg dan dat je pillen al goed in je boxer zitten en voorkom dat je nog aan je ballen gaat graaien. Afgelopen weekend bij een festival heeft de politie in undercover auto's een hoop mensen opgepakt buiten het terrein omdat ze verdacht veel in hun ondergoed aan het voelen waren. Klik om te vergroten... Bedankt voor de tip. Het boterhamzakje heb ik zo ingekort dat ie even groot is als drie pillen bij elkaar. Mooi compact dus. Onder mn zaakje met een nietje vast aan mijn onderbroek is denk ik wel het meest effectief, maar niet slim i.v.m. metaaldetectors? Een plakbandje kan dan wel weer losraken. :') Bedankt iedereen verder voor de reacties! Ik ben nog onervaren met pillen, dit wordt mijn tweede keer. Ik moet zeggen, er zit toch wel een luchtje aan. In hoeverre is de kans dat honden mij ruiken met drie pillen? Ik kan er ook nog eventueel deo over mn onderbroek spuiten. Ik maak mij waarschijnlijk te druk om niets. Denk dat velen dat wel (ooit) hebben gehad. Klik om te vergroten... Drugshonden zul je niet tegenkomen op een festival. Maak je niet druk Ben afgelopen weekend op een festival geweest waar ze het 'zero tolerance' reglement van kracht hadden. Zolang je een gebruikersdosis bij je hebt van max 2-3 pillen die je goed verstopt in je onderbroek hebt hoef je echt nergens bang voor te zijn. Ik mag zelf eigenlijk meestal meteen doorlopen zonder dat ze me fouilleren omdat ik er heel onschuldig uitzie voor een jongen ofzo. Dan staan ze serieus iedereen te fouilleren inclusief alle dames en dan mag ik meteen doorlopen. Best grappig :')"
"Raban zei: Bedankt voor de tips en geruststellingen Een lollystokje vind ik maar eng, liever iets groters als een raketijsje stokje Ik zorg ervoor dat ik met kauwgom beginals het echt nodig is. nog een vraag, ben immers toch bezig en jullie zijn zulke goede hulpen Dit wordt mijn 2e keer xtc. Het festival duurt van 12 tot half 1. ik heb 3 witte nintendo's mee. Wanneer is het aan te raden te beginnen? Is beter om later te beginnen ivm serotoninegehalte dat op raakt en ik daar 12uur lang ben? Ik drink op tijd water maar niet teveel. Keertje pata halen voor zoutgehalte op te krikken. Nog meer handige tips? Klik om te vergroten... Hoelang duurde je trip toen je de eerste keer xtc deed? Stel bijvoorbeeld dat dit 4-5 uur was dan kun je het nog een klein beetje rekken door bij te doseren. 12 uur lang op XTC is gewoon niet te doen. Meestal als ik zo'n lang feest heb zou ik sowieso de middag nuchter rondlopen. Aan het eind v/d middag rond 5 uur een broodje halen en als deze gezakt is rond 6u/7u dan beginnen aan de xtc."
"Raban zei: Eerste keer was in een rustige setting. Driekwart pil, denk 5 a 6 uur. Stel ik begin om 3 uur, dan zou ie wel ingeslagen zijn om 4 uur. Vanaf dan gewoon kwartje per uur, tenzij ik hard genoeg ga. Is dat heel erg onaangenaam? En ik begin denk ik rond 3 uur. Ik wil gewoon goed gaan en tijdens de endshow rond 12en nog kunnen staan bij wijze van Klik om te vergroten... Je kunt niet urenlang blijven rekken. Op een gegeven moment is het gewoon op. Ik persoonlijk kan maar een uurtje erbij rekken, maar er zijn ook mensen (de meeste) er er nog makkelijk 2-3 uur erbij kunnen rekken. Er komt een punt dat je vrij weinig merkt van die kwartjes die je erbij doseert. Dan kan je natuurlijk met 1/2tjes gaan werken maar het 'love' gevoel ben je dan sowieso kwijt en je gaat je alleen maar wazig voelen. Kans op hallucineren neemt toe en je staat dan alleen maar strak. Mensen die dit punt hebben gehad en dan toch door willen met de trip, gaan dan hogere dosissen slikken wat gewoon erg slecht is. De kans op overgeven wordt dan ook erg groot. Natuurlijk, misschien kun jij wel makkelijk van 3 tot 12 lekker spacen Ik ken genoeg mensen die het zolang vol kunnen houden. Jij kent jou lichaam het best en ik wil je alleen maar waarschuwen dat je dalijk niet om 22:00u 's avonds al helemaal doodop op dat feest staat."