Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"er gaat niets boven de oude vertrouwde salmies maar daar betaalde je dstijds nog zo'n 25 gulden voor, maar je ging er de hele avond op door"
"tip: als je net een verse grote ponypack hebt gehaald en je staat er net met je sleutel in je rechterhand een grote punt uit te nemen, en je maat vraagt hoe laat is het?.................kijk dan niet op je horloge"
"het was de allereerste dag van mijn nieuwe schooljaar, nieuwe school, nieuw klas. (MBO). We hadden een introductiedag in het centrum van Den Haag. De hele dag ging eigenlijk nergens over dus ben samen een nieuwe klasgenoot (gebruikers herkennen elkaar ) Sky High ingedoken. Daar maakte ik dus de fout om (niets gegeten nog) eerst een paar biertjes te drinken en daarna een dikke damp te roken. Dat viel dus verkeerd, en moest op de terugweg de buschauffeur vragen om ff te stoppen omdat ik eruit wilde, had frisse lucht nodig. Ben vervolgens bij de tramhalte op het bankje gaan liggen, mijn nieuwe klasgenoten en leraren verbouwereerd achter te laten. Dat was mijn eerste kennismaking met die school en opleiding. Het is daarna ook nooit meer goedgekomen hahaa"
"nog eentje dan: op mijn werk (ambtenarij) had een collega eens een spacecake gebakken. Aangezien ik een ervaren gebruiker ben heb ik daar een grote plak van gegeten. Mijn collega keek zijn ogen uit. Beter had ik van te voren gevraagd hoe sterk dat ding was Toen die insloeg zat achter mijn bureau en was het nog vrij relaxed maar al snel genoeg had ik in de gaten dat het niet goed met me ging, zweten, trillen, hartkloppingen. Dit was dus op een stille afdeling met veel oudere mensen die van niets weten. Dus op een gegeven moment had mijn kamergenoot (die van niets mocht weten) door dat ik me niet best voelde en tot overmaat van ramp heeft hij de beveiling gebeld. Die hebben daarna dus de BHV (bedrijfs hulp verlening) gebeld en Je moet dus voorstellen dat die daarna dus met zijn 3en naar mij te kijken terwijl ik zat te trippen en me aboluut niet relaxed voelde. Heb daarna een paniekaanval gekregen en ben met een ambulance afgevoerd, die broeders hadden het gelukkig vrij snel in de gaten en die hebben mij weer weer rustig gekregen en op mijn gemak gesteld, beetje suiker erin en het ging alweer beter.haha Gelukkig zijn ze er op mijn werk nooit achter gekomen wat de werkelijke reden was. Maar is voor mij dus wel de allerlaatste keer ooit geweest dat ik spacecake heb gegeten."
"Mobstar zei: Ik kom wel is op parties waar ze lope te snuive en alles, doe zelf nie mee en wil ook niet meedoen, maar weet wel dat die shit kankerillegaal is. Waar the heck halen die mense altijd hun shit vandaan, moet danwel via roffa of so gaan, tenminste dat is wat ik gehoord heb he. En als je dan regelt welke prijs per gram? En ben ook wel benieuwd van de mense die zelf usen hoeveel dang per week? thanx voor de tijd he, let niet teveel op mi ben Klik om te vergroten... hier in den haag heb je tegenwoordig in elke willekeurige kroeg sneller een halfie wit dan een biertje. volgens mij gebruikt werkelijk bijna iedereen dat. Vindt het persoonlijk ook wel lekker 20 voor een halfie en 40 voor een hele"