Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"High! Ik ben nieuw hier en ben geen voorstel-topic tegengekomen. Vandaar dat ik hier mijn eerst bericht plaats. Afgelopen weekend heb ik 2 pilletjes gebruikt en me prima vermaakt (ondanks het niet kunnen slapen tot 12 uur in de middag en daarna slechts 1 uurtje ) Nu mijn serontoninegehalte waarschijnlijk behoorlijk verkracht is vroeg ik mij af of het dan wel verstandig is om aankomend weekend mijn eerste keer LSD te gebruiken. Ik denk zelf dat ik beter eventjes kan wachten, maargoed wilde even horen hoe jullie er over denken"
"Haha, ja dat is het hem nou juist. Ik krijg vrijdag mn zegels Ik ben zeer benieuwd ernaar, maar ik denk dat ik nog even een weekje wacht alvoor ik het neem. Ik ga denk wel even een korte samenvatting van me trip maken dus jullie horen het wel als het zover is"