Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Dag allemaal! Ik ga me binnekort voor de 2de keer aan DMT wagen. De eerste keer is het helaas mislukt omdat we een foute methode van roken hadden gebruikt. Ik heb me speciaal 2 pijpjes en een torch aangeschaft. Ik lees hier en daar dat ik wel een torch moet gebruiken, maar anderen raden mij dit toch af.. enige tips? Het zou echt een teleurstelling zijn mocht het weer niet lukken. Spijtig genoeg zijn er ook geen filmpjes te vinden hoe het proces van het roken precies in elkaar zit.. PS: ik heb gelezen dat DMT + lachgas nog veel beter is als enkel DMT. Dus eerst een keer of 2 hitten en dan de bus aan je mond zetten en vertrekken naar een nog mooiere realm! diegene die het 1x met N2O hebben gedaan, doen het blijkbaar nooit meer zonder! (Ik trip ook niet meer op LSD/paddo's zonder N2O, echte aanraders!)"