Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi Mensen, Ben nieuw hier en kon niet zo snel een antwoord vinden op mijn specifieke vraag. Ik slik nu zo ongeveer 3 jaar Citalopram (cipramil, SSRI). Sinds ongeveer 4 maanden ben ik een het af bouwen en ik ben bijna helemaal er van af. Ik voel me goed, mede dankzij het feit dat ik zo rustig heb afgebouwd. Voor dat ik aan Citalopram begon heb ik wel eens XTC gebruikt en ik werd hier niet echt extra depri van op de dinsdag dip na dan. Ik denk dus wel dat ik er goed tegen kan. Nu is mijn vraag; Met oud en nieuw zou ik graag wel een pilletje willen nemen, als ik rond kerst helemaal klaar ben met citalopram is het dan verantwoord om een pil te nemen met O&N? Ik hoor het graag. C."
"klopt, tegelijkertijd is dat 100% zo , maar tussen kerst en o&n zitten een aantal dagen , dus de vraag is hoelang moet je ssri vrij zijn tot dat je Mdma zou kunnen nemen"
"bedankt voor het antwoord. Citalopram heeft een halfwaarde tijd van 72 uur. dit houdt volgens mij in dat na een dag of 5 de citalopram uit je bloed is. Maar houdt dit ook in dat de effecten van citalopram op je serotinine weg zijn?? of heeft halfwaarde tijd alleen met je bloed te maken. Ik ben overigens 3 dagen geleden gestopt en voel me goed op het moment, geen last dus ik ben ongeveer 17 dagen gestopt op O&N..."