Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik werk zelf in de verslavingszorg en vond seizoen 2 beter. In dit seizoen wordt heel duidelijk het verslavingsgedrag weergegeven en dat zegt vaak wat over of je het gaat redden of niet. Lichamelijk afkicken is zwaar en moet je doorheen, maar dan begint het pas. Verslaafden hebben vaak 'moeilijk' gedrag, dat ervaart een ander maar ook zij zelf, dat zag je juist in dit seizoen. En die wachttijd voor Jet, soms kan het zo uitpakken maar vind het ook wel lang hoor."