Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo! Op het gebied van drugs ben ik nog niet echt PRO.. ik rook dagelijks een jointje en daar naast zo op z'n tijd: Coke, Speed, mdma, xtc, ghb en lachgas. Vaak heb ik nog al moeite met zelf over geven aan de drugs. Ik kan niet zo goed relaxen en zit eigenlijk vaak te wachten tot het in kikt. Dan zie ik dat het bij andere in kikt en bij mij nog niet. Dit is vaak het gevolg dat ik er dus niet lekker in kom en dus in een hoekje van de bank wil zitten en niks wil doen. Heeft iemand tips om mezelf cool te houden zodat m'n hoofd niet alleen maar bij het idee is van: JE HEBT DRUGS GENOMEN! WANNEER GEBEURD HET! WAT GEBEURD ER? Enzovoorts.. Vind het zelf echt ontzettend irritant want ik wil gewoon lekker genieten van de high die ik krijg! Thanks alvast!"