Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"sabe007 zei: ik zat in een donkere bunker in een verlaten bos. het was men eerste keer trippen op een halve hofman. het was een zeer zotte ervaring om zeker nog eens te doen de wereld waar je in zit is niet te beschrijven :d Klik om te vergroten... jeep, ik was er bij egt te bangelijk !"
"een beetje laat voor verjaardagswensen... mr tog ! HAPPY BDAY ik weet nog mijn eerste keer lsd ... een hoffmanneke ... en da was egt bangelijk!"