Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Een tijdje terug (ongepland) ketamine gedaan op Thunderdome. Voorheen op de avond had ik (400 mg) 4-fmp op, en zo rond de 15 biertjes. Ik was helaas mijn speed kwijt maar kwam uiteindelijk iemand tegen die ik kende die speed had, maar ook ketamine, ze wist echter zelf niet meer wat wat was. Nadat ik de twee zakjes vergeleken had kwam ik tot de conclusie dat het poeder in beide zakjes beide wit poeder was. (Beide leken erg veel op coke) Nadat die vriendin van mij overtuigend zij dat het pep was had ik gelijk 3 vrij grote lijnen genomen. (Onverstandig, I know..) Meteen daarna ging ik weer verder om nog even van de laatste uurtjes te genieten, echter kwam ik er de eerste 5 minuten al achter dat het tóch ketamine was. Dit merkte ik het eerste op doordat alles enorm licht aanvoelde, en natuurlijk de bekende k-walk. Ik dus zo snel mogelijk naar de EHBO post, ging op een stoel zitten en voelde mijzelf steeds verder wegvallen. De EHBO-ers waren volgens mij op dat moment met hun pauze bezig aangezien ze me allen aankeken en niemand mij hielp, ik riep dus nogmaals om hulp. Uiteindelijk kwam er een vrouwelijke EHBO-er naar me toe en zij dat ik even moest meelopen, op het moment dat ik op stond viel ik gelijk weer om en ik kon niet meer zelfstandig lopen. Uiteindelijk bij de bestemming aangekomen vroeg ze allemaal verschillende dingen aan mij zoals mijn naam etc. Dit wist ik op dit moment nog wel alleen voelde ik mijzelf steeds meer en meer wegvallen en praten lukte al niet eens meer, er kwam alleen gestotter uit dat ik echt even moest liggen. Mevrouw had het blijkbaar een beetje onderschat en niet veel later – tijdens het praten ging ik enkele seconden out. Dit gevoel kon ik heel erg goed vergelijken met een goede lachgas ballon. Ik voelde mijn oogleden steeds dichtgaan, ik had hier zelf geen invloed meer op. Nadat ik out ging haalde mevrouw er een paar andere EHBO-ers bij waarna ze mij op een stretcher hadden gelegd. Eenmaal op de stretcher was het (wat ik later hoorde een uur lang) out gaan en bijkomen, outgaan en bijkomen. Tijdens het outgaan kon ik me niet meer bewegen en/of praten of uberhaupt iets van de buitenwereld meekrijgen. Nogmaals, het outgaan gevoel had een heel sterke overeenkomst als een goede lachgas trip, alleen dan een goede uur lang) Daarbij zag ik alles met mijn ogen open extreem geblurred, ik kon vrijwel niets meer zien. Het lichamelijke gevoel kwam erg overeen met het gevoel als je been, arm oid slaapt, geheel gevoelloos dus. Aangezien ik in paniek raakte hadden ze me een kalmerend prikje gegeven, wat het was weet ik niet meer. Na een aantal uur (!) daar gelegen te hebben kon ik weer lopen, zien en was ik gelukkig weer bij zinnen. Ik heb wel vaker hogere dosissen ketamine of mxe gepakt maar ben er na lange na niet zo hard op gegaan als toen op Thunderdome. (Misschien dan toch het bier geweest? Ik voelde op het moment zelf iig niets van de drank, door de 4-fmp uiteraard. Ik vraag me dan toch echt af of dit een k-hole is geweest, of da t ik er in ieder geval dichtbij ben geweest."
"Ik ben op zoek naar synthetische wiet, een research chemical dus. Iemand ideeën?"
"Albatross zei: Combinatie van. Ik zat net in een Burnout en gebruikte kratom "om te kunnen concetreren en rustig door de dag te komen" oftewel mijn problemen te vergeten. De problemen hoopten zich op en op een dag werd ik daarmee geconfronteerd op een "niet kratom dag''. Het werd zwart voor mijn ogen en zakte letterlijk in elkaar. Wat fijn dat het beter gaat! Wat voor afkickverschijnselen heb je? Goed dat je het bijhoudt ook! Maakt het een stuk preciezer en weet je ook waar je aan toe bent. Klik om te vergroten... Wat naar zeg! Ik heb oa last van; - Griep - Diarree - Zweten - Onrust - RLS (vele malen erger geworden) - Gewrichtspijn - Misselijk - Angst De typische opiaten afkickverschijnselen volgens mij. Ik ga vanaf vandaag 2 weken aan de Clonazepam (1 tablet voor het slapen gaan). Ik ben dus nu cold turkey gegaan. Ook gestopt met wiet en de 4 ibuprofens die ik per dag slikte.."
"tante annie zei: Middelen gebruiken om de realiteit te ontvluchten gaat bijna altijd fout. Goede voorlichting ontbreekt ook een beetje bij kratom. Zoals veel medicijnen mag je nooit zomaar stoppen maar moet je langzaam afbouwen. Met de nadruk op langzaam. Ik gebruik het zelf voor de ziekte van lyme (inmiddels al 10 jaar met heel veel succes ), en heb meerdere keren langzaam afgebouwd zonder ontwennings-verschijnselen. Normaal gesproken in de fytotherapie doe je dat onder begeleiding van een therapeut. Maar denk kwa afbouwen in termen van ongeveer 0, 25 gr per dag. Dan kan je die ellende voorkomen Klik om te vergroten... Hoeveel kratom gebruikte jij per dag dan als ik vragen mag? Ik zat gemiddeld op 25g en op een dosis van 6g voelde ik me 2 uur daarna geleidelijk alweer ziek, dus denk niet dat ik de afkickverschijnselen volledig heb kunnen voorkomen"
"Albatross zei: Ja klopt, ik wist het ook wel van te voren. Ik had gewoon best veel in huis (100 - 150 gram oid) en moest wat werk af hebben waar ik paniek aanvallen van kreeg als ik er mee bezig was. Dus nam ik wat zodat ik aan het werk kon. Dom dom dom. Had gewoon eerder naar een Psych moeten gaan, maar ik ben koppig Klik om te vergroten... Ik heb nog iets minder dan een halve kilo in huis"
"Belushi zei: Wat een BS! Kratom is familie van de Caffeine plant en helemaal geen Opioide! Het enige wat, vooral de Red Veins, doen, in minieme mate, is inwerken op 1 receptor waar onder andere Opioides op inwerken: de MU receptor. Dit is weeral eens een totaal verkeerde classificatie, net zoals het classificeren van Cocaine als harddrug...! Klik om te vergroten... In hogere dosissen heeft Kratom exact dezelfde effecten als opiaten zoals Tramadol hoor. Officieel is het geen opioide maar het maakt de lichamelijke en geestelijke verslaving zeker niet minder erg. En jij vind dat Cocaine gewoon op de vrije markt moet komen dus?"