Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo, ik ben nieuw hier, hem me aangemeld omdat ik met vragen zit die ik al in geen 10 jaar beantwoord krijg. Misschien zit hier expertise... Ik heb meerdere chronische, progressieve aandoeningen waaronder Dunne Vezel Neuropathie, Sarcoidose, B12 deficiëntie, ME, Lyme, Astma en Bronchitis. Door al deze aandoeningen slik ik nogal wat medicatie. Dat is er in de jaren zo ingeslopen. Ik ben nu op een punt dat de medicatie niet meer verhoogd wordt. Het zou te gevaarlijk zijn zeggen de medici. Ja, ja... eerst ben ik verslaafd geraakt door HUN voorschriften, nu kan ik zien dat ik het oplos. Niemand die me helpt. Ik ben al in een GGZ instelling opgenomen geweest om af te kicken 4 jaar geleden maar ik heb die medicijnen gewoon nodig, anders raak ik in shock van de pijn en aanverwante verschijnselen. Dat is al meerdere malen gebeurd. Ik neem dagelijks: - 4x 275 mg Lyrica - 4x 200 mg Tramadol - 4x 40 mg Codeine - 4x 50 mg Oxycodon - 1x 90 mg Dormicum - 1x 10 mg Lorazepam - 1x 300 mg Seroquel - 1x 1000 mg Paracetamol - 1x 600 mg Ibuprofen - 1x 40 mg Omeprazol Niet te geloven dat ik dit allemaal achterover moet slaan om een beetje te kunnen functioneren. Ik voel me niet suf, duf of slaperig. Nee hoor, alsof ik niets gebruik... Maar ja ik gebruik een hele hoop en het helpt niet meer omdat er gewenning is opgetreden. Nu mag ik het uitzoeken, want nog meer kan natuurlijk niet. Ik zou dit graag aan een deskundige van het Trimbos willen vragen, maar ik weet niet precies waar ik m'n vraag dan moet plaatsen. Thanks !"
"Dormicum !"