Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Dat is niet verstandig indd als je gewoon even lekker plat wil gaan als in.. slapen. Lol. Maar bedankt!"
"Dopemonster zei: Oxycodon en oxazepam zul je niet snel erge bijwerkingen van krijgen indien enige tolerantie Quatiapine erbij deed ik ook alle 3 maar nogmaals als je lichaam gewend is aan de quatiapine. Heb je tolerantie voor je oxycodon? Als je benzo's met opiaten combineert heb je kans op bijwerkingen zoals problemen met je ademhaling, maar net als medisch advies indien je ze toch combineert dosisen zo laag mogelijk houden. Deze dosissen zijn 'veilig' als je enige tolerantie hebt voor de middelen Nogmaals op eige risico en dit bericht is geen garantie. Advies: Slik je de oxa en quatiapine al langere tijd maar de oxy niet, begin met 5mg en niet 20 en zo opbouwen. Klik om te vergroten... Hey! Nee oxy heb ik dus geen tolerantie voor, maar ik ga het risico niet nemen en neem het niet tegelijk. Bedankt voor je uitgebreide antwoord"
"Heyhoi! Ik heb het forum afgezocht maar ik kon geen antwoord vinden op mijn vraag. Ik hoop dat iemand mij kan helpen. Ik vind het wel spannend om te vragen haha dus alsjeblieft geen harde oordelen. Ik heb 40 mg oxazepam (ik heb een langere tijd lorazepam geslikt dus ik heb een beste tolerantie), 50 mg quetiapine en 20 mg oxycodon langzame afgifte. Van die eerste twee weet ik uit ervaring dat ze prima samen gaan, die laatste twijfel ik erg over en na het inlezen werd mijn twijfel nog groter. Heb ik het goed begrepen dat het onverstandig is om benzo's en oxy te combineren? Want dan doe ik dat zeker niet. Thanks alvast!"
"Oh.. en ik rook wiet erbij, maar dat doe ik eigenlijk altijd."
"djiego zei: Hi, de interactie met speciek quetiapine ken ik niet, daar kan iemand anders meer over vertellen, maar in het algemeen geldt dat benzo's en opiods combineren gevaarlijk kan zijn. Wellicht ken je hem maar voor een eerste referentie is dit altijd een goed vertrekpunt qua mixen van middelen Klik om te vergroten... Oke, thanks voor de snelle reactie! Niet omdat ik het alsnog van plan ben maar puur uit nieuwsgierigheid, weet jij wat het gevaarlijk maakt om dat te combineren?"