Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Het is de eerste keer ik zelf iets op het forum plaats, heb het wel al veel gebruikt (handige tips!) Maar vanavond wil ik daar ommekeer in brengen, heb nl een bijzondere ervaring gehad door MDMA met Stylnoct te mengen. Dat was niet het opzet. Het ging zo: Ik heb al heel wat MD binnen en voel me lekker relaxed, kan van de mooie belichting genieten, sta versteld van schoonheid enzoverder. Op een gegeven moment beslis ik van toch maar te gaan slapen en dat lukte van geen kanten. Nog te wakker. Ik neem er een stylnoct op en nog geen 5 minuten later begint het... Ik kom in een droomwereldje terecht. Ik zie allemaal kleine figuurtjes, schattige beestjes en ook mensen, kleine mensjes. Ze zijn tegen mij aan het praten maar ik versta hun heel moeilijk. Ik hoor geluiden en stemmetjes. Ik doe de test en roep zaken in mij op die mij momenteel bezighouden en de combinatie met die mensjes, stemmen, diertjes, geluiden is gewoonweg trippen. Tjee zou dit mijn onderbewustzijn zijn? Ik wist dat alleen ik de stemmetjes kon horen, dat ze in mijn wereldje zaten... In ieder geval vind ik Stylnoct een vreemd medicijn. Ik heb daar al rare ervaringen mee gehad. Ook precies kleine tripjes, maar niet zo leuk als de md trip van daarnet."
"Hey thanx voor de tip. Vroeger heb ik toch een dik jaar stylnoct genomen voor het slapengaan. Nu neem ik Redomex, val je ook goed van in t slaap."