Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMDMA met Stylnoct

MDMA met Stylnoct

2 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
L
LucindaLid
01-01-2024, 00:00
Het is de eerste keer ik zelf iets op het forum plaats, heb het wel al veel gebruikt (handige tips!)
Maar vanavond wil ik daar ommekeer in brengen, heb nl een bijzondere ervaring gehad door MDMA met Stylnoct te mengen. Dat was niet het opzet. Het ging zo: Ik heb al heel wat MD binnen en voel me lekker relaxed, kan van de mooie belichting genieten, sta versteld van schoonheid enzoverder.
Op een gegeven moment beslis ik van toch maar te gaan slapen en dat lukte van geen kanten. Nog te wakker. Ik neem er een stylnoct op en nog geen 5 minuten later begint het... Ik kom in een droomwereldje terecht. Ik zie allemaal kleine figuurtjes, schattige beestjes en ook mensen, kleine mensjes. Ze zijn tegen mij aan het praten maar ik versta hun heel moeilijk. Ik hoor geluiden en stemmetjes. Ik doe de test en roep zaken in mij op die mij momenteel bezighouden en de combinatie met die mensjes, stemmen, diertjes, geluiden is gewoonweg trippen.
Tjee zou dit mijn onderbewustzijn zijn? Ik wist dat alleen ik de stemmetjes kon horen, dat ze in mijn wereldje zaten...
In ieder geval vind ik Stylnoct een vreemd medicijn. Ik heb daar al rare ervaringen mee gehad. Ook precies kleine tripjes, maar niet zo leuk als de md trip van daarnet.
T
TijdloosLid
Niet eerder van gehoord, inderdaad aparte werking met mdma zeg! Klinkt erg bijzonder zoals je al zegt. Gebruik je dat middel regelmatig of af en toe? Werkzame stof Zolpidem bedoel ik ermee, wat in Stilnoct als werkzame stof zit.
Lijkt me lachen ook eens te proberen mja zijn teveel leuke dingen :wink: Moet er wel bij zeggen dat (correct me if I'm wrong) je hart het niet zo fijn vind denk ik. Oppepend en kalmeringsmiddel(en) tegelijk zijn natuurlijk niet fijn voor het hart. Wees wel voorzichtig met die combi, of wacht tot de mdma al ongevedr uitgewerkt is. Is maar een suggestie.
Greets!
L
LucindaLid
Hey thanx voor de tip.
Vroeger heb ik toch een dik jaar stylnoct genomen voor het slapengaan. Nu neem ik Redomex, val je ook goed van in t slaap.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."